281 göst.
(106 puan) tarafından

Meraba güzel anne adayları benim 2 aylık bi kızım var  allahım çok şükür eşim. Eve geldi kızımda uyanıkti eşimle kızımla  vakit geçiyordu severken  bida ha çocuğuz olursa  bidaki çocuğumuz da kız olsun dedi  sevindim öyle demesine sizce niye kız istiyor ki acaba

5 Cevaplar

0 oy
(140 puan) tarafından

Kizlar babaci oluyor ya esinizde o sicakligi hissetmistir bnce 

(106 puan) tarafından
Olabilir kızım babacı zaten seni duysun kokusunu alsın sakinliği ve hemen onda uyuyor
(140 puan) tarafından
Ne guzl bunu ilerde cikar icin kullanabilirsn  bnde babasina bagli cocuklara cok ozenmisimdir kizimda oyle olsnda babasnda vakt gecrsn bn arada kafa dinleym derdim ama bnmkide bana cok düşkün insaallah simdiki babaci olurda satarm babasina ;)
(106 puan) tarafından
İnsllah allah gönlüne göre verir
0 oy
tarafından

Ben de 2 ye.hamileyim ilki.kız esim yine kız istiyor. Çünkü kızlar babaya cok.düşkün oluyor ve daha sevimli ve nazlı oluyorlar.

(106 puan) tarafından
Evet ve çok tatlı oluyorlar sevimli şirin durumlar birbirlerine vakit geçiriKen insllah allah gönlünüze göre verir
0 oy
(6,415 puan) tarafından

Benim ilk erkek bana çok düşkün ama baba diye ölüyor.bu yavrum da erkek 15+2 deyiz. Dr geçen hafta erkek dedi değişmez ise erkek .

(106 puan) tarafından
İnsllah bahtını ömrü hayatı güzel olur hiç bi dert karşısına çıkmaz insllah   sağlıklı olsun  da ama erkek çocuklar anneci oluyor
(6,415 puan) tarafından
Aminnnn cümlesini inşallah.Valla anneciydi ben biraz Anneci olsun istemiyorum canım.ileride evlenecek eşi olacak anneci olanlar eslerini hep annesi ile kiyasliyor görüyorum.o yüzden baba ile anlaşması hoşuma gidiyor babayi taklit etmesi de çok komigime gidiyor;))
(106 puan) tarafından
Evet anneci olmasının o taraftan kötü ama  benm kızda baba diye deli oluyor  çocuk anneci olsada babacı olsada iletişimle çok tatlı oluyor
(6,415 puan) tarafından
Tabiki orasi öyle canım.
0 oy
(4 puan) tarafından

Babalar kizlarini cook severler kizlarda babalarini o uzden cnm

(106 puan) tarafından
Evet  aralarındaki ilişki çok farkli
0 oy
(25 puan) tarafından

Ben geçen gün kız çocuğu gördüm 9 aylıkmış o kadar sevimli cana yakın bişey ki bende kızım olursa çok mutlu olurum oğlumda olsa olur ama demek istedim kız çocuğu daha cana yakın ve sevimli oluyor bence erkek çocukları biraz soğuk kanlı oluyor sanırım

(106 puan) tarafından
Ne güzel insllah allahım Kİ evladina nasip eder kızım gerçekten cana çok yakın 2 aylık ama bi görseniz çok tatlı gülüşü ağlayişi bile çok tatlı     erkek kız farketmez ama  ne bilim  Kiz çocuklar daha uysal geliyor
(25 puan) tarafından
İnşALLAH canım gördüm kız çocuğu o kadar hoştu ki gülümseyip durdu bize bi sürü erkek çoğu gördüm öyle bişey görmedim hep oyun peşinde yada susup oturuyo erkek çocukları ama kız çok başka tabi ikisininde tadı farklı olur inşALLAH hayırlı evlat versin Rabbim
(106 puan) tarafından
Amin insllah allah gönlünüze göre versin   sağlık li  olsunlarda önemli degl
(25 puan) tarafından
Amin canım aynen

İlgili sorular

27 cevap 473 göst.
16 saat önce Sudenaz (49 puan) tarafından soruldu
22 cevap 273 göst.
19, Aralık, 2019 ❤Semos❤ (2,247 puan) tarafından soruldu
26 cevap 262 göst.
25, Eylül, 2019 elif merve❤yusuf (2,184 puan) tarafından soruldu
3 cevap 121 göst.
7 saat önce İlk gözağrım❣ (46 puan) tarafından soruldu
37 cevap 339 göst.
18, Mayıs, 18 Alyakus (345 puan) tarafından soruldu

79,375 soru

2,089,240 cevap

6,956 kullanıcı

...