Bence cok guzel canim. Sahsi dusuncem modern olacak diye degisik degisik isimler konmasini sevmiyorum ne varsa eskilerde var. Ablamin adi da ayşe.❣
Ha yenilerdende dunya cok guzel bi deyim dedim.
1,512,674 soru
24,672,162 cevap
367,319 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın