Çok uzun , ağır bir isim. Babanın ismi olması dolayısıyla saygı duyuyorum hiç birini koymayacagim için yorum yapamadim , hepsi bir birinden zor duruyor.
İkisi de gerçekten çok kötü canım çocuğa direkt çok ağır bir isim ve yük bırakıyorsun ileride arkadaşları hep dalga geçicek
Aklıma direkt sen abdulhamiti savundun geldi:d hamithan daha güzel bence.. sağlıcakla kavuşun
abdulhamit güzel bence
1,512,514 soru
24,670,162 cevap
367,210 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın