Ben bunları 3 ay önce indirimden almıştım seneye için fiyatları görünce baya şaşırdım pembe aşofmanı 48tl kot pantolunu 55e almıştım her seye 100 150tl zam koydular.. artık lc de lüks oldu resmen
1,512,417 soru
24,668,827 cevap
367,148 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın