0 oy
273 göst.
Diğer kategorisinde (196 puan) tarafından
Kızlar 8 ayımı bitirmeme az kaldı.ultrasona düştüm 2 kilo 200 qram bebeğim.normal doğum olucak inşAllah.herkes ayına göre az diyor çekisi bebeğin.ama ben az olsun istiyorum doğurunca dikiş düşmesin.çoğu insan bebek küçük olunca çabuk rahat doğum oluyomuş söylüyor.esmer ekmek yiyorum bir dilim yemekle beyaz ekmeği kestim.kötümü yapıyorum içimde rahat değil bebeğim açmı kalıyor diye.ilk gebelik bu arada

1 cevap

0 oy
tarafından
Bebek zayıf doğsun düşüncesiyle az yiyorsan hatta yapıyorsun canım. Ben hep sağlıklı olsin diye yedim bnde normal doğum bekliyordum. Ama kızım dönmediği için sezeryan aldilar.  Önümüzde ne var belli olmuyor yani  , onun dışında bol kasar  muz falan ye bebeğe iyi gelsin sağlıkla gelsin kilosunu çok düşünme 
(196 puan) tarafından
Çok sağol canım
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
17 cevap 1,069 göst.
14 Haziran 2022 Diğer kategorisinde Su_peri12 (19 puan) tarafından soruldu
0 oy
15 cevap 1,115 göst.
5 Ocak 2024 Diğer kategorisinde ALMIR_AYSA (284 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 332 göst.
1 Ağustos 2023 Aile & Aşk kategorisinde Aysegulnll (531 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,700 soru

24,672,658 cevap

367,347 kullanıcı

...