Büyüklere yer veririm genelde doğru bunu bilirim .
Ha patavatsız insan olsa hayatımda müsade etmem büyük dediğim ise Karaketer olarak düzgün olmalılar
Kaynanam kayinpederim yok ama görümcelerim falan olunca ben arkaya geçerim bana kızıyorlar kocanın yanına otur diye bende hiç sesimi çıkarmadan gidip otururum
1,512,661 soru
24,672,002 cevap
367,302 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın