Şu ön koltuk kavgasını hic anlamamisimdir. Uçaktaki business bölümü gbi bsey mi ki ön koltuk eşin orda olsa ne sanki 15 dakikalik yolda ne gbi bi romantizm yasycaksnz
Biz de mesela erkekler varsa öne oturur
1,512,674 soru
24,672,162 cevap
367,319 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın