0 oy
1,094 göst.
Diğer kategorisinde (9,209 puan) tarafından

image

cok güzel açmışlar çok severim ❤️ siz hangi çiçeği seversiniz

18 Cevaplar

+1 oy
tarafından
 
En İyi Cevap
Seni:))) bnde papatyayi çok sewyrum bide mor gülleri❤️❣️
(9,209 puan) tarafından
❤️❤️☺️
tarafından
❤️❤️❣️❣️❣️❣️❣️☺️
(15,743 puan) tarafından
Bende sizi ahahahah
(9,209 puan) tarafından
❤️❤️❤️
tarafından
❤️❤️❤️❣️
-Reklam-
+1 oy
(187,414 puan) tarafından
cok guzeller hikayesini biliyonmu
(9,209 puan) tarafından
Hayır hikayesi mi var
(187,414 puan) tarafından
evet kelebek ve papatya
(187,414 puan) tarafından
Günlerden birgün güzelliği ile göz kamaştıran bir kelebek kozasından çıkmış ve üç günlük ömrünü  yaşamak için dağlara doğru yol almış. Kelebeğin kendine hayran bırakan kanatları ve eşsiz desenleri gittiği her yere onunla birlikte ulaşmış ve doğaya karışmış. Kelebek dağlardan kırlara doğru uçup konarken papatya da onu seyre dalmış. Kelebek bir anda papatyanın dikkatini çekmeye ve ilgi alanına girmeye başlamış. Artık kelebek dağlarda değil papatyanın etrafında dönüp duruyormuş.

 Birlikte üç gün geçiren papatya ve kelebek için ayrılma zamanı gelmiş çatmış. Beraber onca zaman geçiren papatya ve kelebek bir türlü gerçek duygularını birbirine anlatamamış ve son ana kadar beklemişler. Durumu kötüleşen kelebek daha fazla dayanamayarak duygularını açık edip vedalaşmaya  karar vermiş ve sevgi sözcükleri bir bir ağzından dökülmeye başlamış. Durum karşısında şaşkınlık geçiren papatya veda sözcüklerine anlam verememiş. Kelebek ise son anda 3 günlük ömrü olduğunu ve bugünün son olduğunu söylemiş. Kelebek için son nefesler sayılmaya başladığında ise papatyaya; “Seni … seni seviyorum” diyebilmiş. Üzüntüsünü ve şaşkınlığını gizleyemeyen papatyanın tek sözü ise “bende” olmuş. 

 

Kelebeğin yaşamının son bulması ile birlikte papatya artık eski canlılığını ve neşesini koruyamaz hale gelmiş .Sürekli kelebeği ve son sözcüklerini düşünen papatya, belli bir süre sonra cansız ve üzgün bir hal almış. Zamanla  kuruyan papatyanın her bir yaprağı tek tek dökülmeye başlamış. Yapraklarını hüzünle döken papatya her düşüşte sadece şu kelimeyi söyleyebilmiş “seviyormuş”. 

Bu hikayeden sonra artık yaprakları düşen papatyalar klasikleşen bir öykünün baş kahramanı olarak anılmaya başlanmış. Bu nedenle günümüzde papatyalar ve yaprakları “seviyor, sevmiyor” heyecanı arasında bir bir koparılıyor.

kopyaladim senin icin
(9,209 puan) tarafından
Vayy çok güzelmiş böyle bi hikayesi olduğunu bilmiyodum teşekkür ederim ☺️
(187,414 puan) tarafından
rica ederim ❣️
0 oy
(8,909 puan) tarafından

Ben de en çok papatya severim bi de karanfil :D

(9,209 puan) tarafından
Karanfil de güzeldir:)
(8,909 puan) tarafından
Hele renkleri kokusu :)
0 oy
(6,466 puan) tarafından
Ben çiçek sevmem
(9,209 puan) tarafından
Anladım cnm
0 oy
tarafından

Çiçek gelsinde eşimde hepsini severim :D

(9,209 puan) tarafından
Haha doğru valla:)
0 oy
(238 puan) tarafından
Papatya en sevdiğim çiçek canım 
(9,209 puan) tarafından
Bende çok severim
0 oy
(64,931 puan) tarafından
en sevdiğim çiçek kızım ❤️ diger turlu sevdigim bir cicek yok bakmayi da sevmem uzaktan guzel gelirler
(9,209 puan) tarafından
Bende evde çiçek beslemem yani çok severim ama uğrasamm biliyorum o yüzden
0 oy
tarafından
O zaman acip teomandan papatya dinleyelim :D
(9,209 puan) tarafından
Kız sevmiyom ben o sanatçıyı sen dinle ☺️
0 oy
tarafından
Ay çok güzel maşallah 
(9,209 puan) tarafından
Evet cnm çok güzel açmışlar
0 oy
tarafından
Papatya ve orkide ikisi de çok zarifler. Gelincikte çok  hoşuma gider . 
(9,209 puan) tarafından
Aa evet gelincikte çok güzel
0 oy
(34,528 puan) tarafından

Ay papatya çok severim

(9,209 puan) tarafından
Çok güzel görüntüleri var
0 oy
(224 puan) tarafından
Ayyy tabikide Papatya 
(9,209 puan) tarafından
Çok güzeller
0 oy
(784 puan) tarafından
Tabi ki gül ❤️
(9,209 puan) tarafından
Anladım cnm
0 oy
(16,433 puan) tarafından
Bayılırım,missss gibi kokuyodur şimdi 

Her türlü çiçeğe hayranım
(9,209 puan) tarafından
Evet çok güzeller ya
0 oy
tarafından
Her  çiçeği severimm  ben
(9,209 puan) tarafından
Bende severim de papatyaları ayrı severim
0 oy
(4,583 puan) tarafından

image

ooiğğyy❣️ bende bayılırım şimdi çektiiiim annemin bahçesi☺️
(9,209 puan) tarafından
Ayy ne kadar güzel çıkmış kız ❤️
(4,583 puan) tarafından
Foto çekmeye de bayılırım da ondan heralde☺️☺️
0 oy
(1,019 puan) tarafından
Bende papatyayı çok severim çok guzel açmış maşallah
(9,209 puan) tarafından
Aynn cnm çok güzel açmışlar ya
0 oy
tarafından
Çok güzel ya 
(9,209 puan) tarafından
Evet kızçem ☺️

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 829 göst.
+1 oy
9 cevap 642 göst.
11 Eylül 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
+1 oy
32 cevap 1,674 göst.
12 Ocak 2022 Yemek-Tarifler kategorisinde Hulya58 (34 puan) tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 871 göst.
9 Ocak 2022 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,190 soru

24,666,047 cevap

366,981 kullanıcı

...