Dün geceden bu yana ateşimiz var hafif düşüyor yükseliyor doktora gittik ilaç verdi kullanıyorum kusuyor doğru düzgün bir şey yemiyor uyku hali var uyurken ara ara sarsılarak uyanıyor ne yapabilirim sizce karnı da ağrıyor biraz galiba
1,512,320 soru
24,667,704 cevap
367,079 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın