Dün geceden bu yana ateşimiz var hafif düşüyor yükseliyor doktora gittik ilaç verdi kullanıyorum kusuyor doğru düzgün bir şey yemiyor uyku hali var uyurken ara ara sarsılarak uyanıyor ne yapabilirim sizce karnı da ağrıyor biraz galiba
1,512,234 soru
24,666,647 cevap
367,028 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın