Selamın aleyküm canlar.. 14 aylık bebeğim emmeye çok düşkün hiç iştahı yok özellikle yumurtayı hiç sevmiyor ne yaptıysam yemedi. Gece çok uyanıyor emerek uykuya geçmek istiyor bu huyunu nasıl biraktirabilirim artık beni de kendini de çok yormaya başladı şuan memeden kesmem için erken biliyorum ama en azından gece beslenmesini nasıl kesebilirim sizce?
1,512,285 soru
24,667,138 cevap
367,049 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın