Valla ben buzdolabına koyuyorum dışarıda ben bile bozulacam az kalsın çünkü çok sıcak
buzdolabında durur hep annemde oyle yapardı gordugum herkeste zaten buzdolabu 25 derecenin altında
Evin en serin yeri banyo bende banyo dolabına koyuyorum
1,512,149 soru
24,665,545 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın