Kullanmadıgım bi keten tarzında şalım vardı kestim diktim kenarlarınıda igne oyası yaptım nasıl olmuş )
Ay çok iyi valla bana da güzel fikir oldu bak bu ben de yapıyım bundan bi sürü şal var evde eline sağlık canım burda bi alkış emojisi olması lazımdı ya
Çok güzel canm bende yapayım banada fikir oldun Allah razı olsn iğne oyası da biliyorum kenarlarını yaparım
1,512,684 soru
24,672,310 cevap
367,329 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın