Geçen bi arkadaşım doğurdu kilosu gayet iyiydi onunda 2500 dü ama 2 gündür oksijen veriyolar bebişe küvezde şimdi daha iyiymiş bebişii oda 35 de doğurdu canım Allah sanada kolaylık versinn Sağlıcakla al kucağına beraber hastaneden çıkın inşallahh Darısıda banaa
1,512,182 soru
24,665,984 cevap
366,978 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın