214 göst.
Diğer kategorisinde (228 puan) tarafından
Kızlar merhaba eşim ile 6 yıllık evliyiz bir çocuğumuz var çok şükür. Nişanlıyken ev aldı daire 10 senelik kredi çekti 6 senne bitti 3 sene kaldı. Aile apartmanın da dairesi vardı ailesiyle aynı apt. Oturmamı istemedi Ama hep sıkışıyoruz parasal yönden krediler var bir sürü bir tatile gidemedik çok bunaldım artık oğlumda bende eşimin işi iyi çok şükür ama oda artık çok yoruldu hayat şartları çok pahalı eşimle az önce baya tartıştık çocukta bende bunaldık artık diye ev işi bile yapasım yok artık.. Arabamızda yok.. Oğlumda sıkıldı kızlar aynı durumda olanlar var mı

11 Cevaplar

+5 oy
(2,974 puan) tarafından
Bacım millet gecinecek parayı bulamıyor ay sonu gelmiyor bir yağ olmuş nerdeyse 300 lira nasıl tatile gidelim ay sonu çıkınca şükrediyoruz
-Reklam-
+1 oy
(1,271 puan) tarafından
Tatil bnm için temel ihtiyaç gibi cnm bir sekilde giderim. Uygun tatil bulmaya çalış kamp alanlarına falan bak istersen gidersiniz bir şekilde ya çok lüks olmasına gerek yok
(228 puan) tarafından
Araba yok borç var hesap kitap yapıyoruz yok olmuyor
(1,271 puan) tarafından
Otobüsle gidin cnm eğer gitmek çok isterseniz. İyice araştır mesela otobüsün güzergahın yakın olduğu uygun pansiyon bakın merkezde bul mesela arabaya ihtiyaç kalmasın ne bilim çözümler uret çok maliyeti olmaz emin ol. Elbet maliyeti olur ama ben ihtiyaç gibi görüyorum
(1,462 puan) tarafından
Bnmde ya geçen sene gitmedik. Bu sene napacaz bilmiyorum çok istiyorum gitmeyi
(1,271 puan) tarafından
İnşallah gidersin cnm araştır şimdiden son zamana bırakma ben Ocak ayında alıyorum oteli normalde ama bu sene çocuk var o yüzden almadım çocuğun durumuna göre ayarlicam :)
(1,462 puan) tarafından
Bnde ocakta alıyorum ama eşim pek yanaşmıyor. Çocuk küçük diye. İkna olsa şimdiye çoktan almıştım
+1 oy
(14,428 puan) tarafından
Valla sende çalışcan tatlım,bi an önce borç bitsin

Hafta sonları pikniğe gidersiniz iyi gelir
tarafından
Evlendim pandemiden dolayı balayı yapamadık geçen yıl hem de iş değiştirdi yıllık izni yoktu bu yıl da 2 aylık bebeğim var nasıl olcak bilmiyorum.  2 yıla yakın evliyiz
Borç yoksa gidersiniz cnm
tarafından
Çok şükür bir borcumuz yok.  Bende çok istiyorum gitmek
(966 puan) tarafından
İki günlük bir yere gitmek iyi gelebilir size belki.
(119,226 puan) tarafından
bizde gurbetteyiz turkiyeye gidiyoz her yaz
tarafından
Aile apartmanında ki daireyi satın krediyi kapatıp, araba alın. Bidaha mi gelcen dünyaya. Zaten eviniz varmış.
(228 puan) tarafından
Veren kim kuzum konular üstüne
(1,343 puan) tarafından
Tatil sevmeyenlerdenim.Ben yorulup geliyorum bi de yanında 2 cocuk gelince bi dunya camasır yıka. Onun yanında biz gol kenarına pikniğe gidiyoruz yazın hem gole giriyoruz hem piknik yapıyoruz. Yakınınızın yazlıfı varsa gidebilirsiniz. Yada gunu birlik havuz da olur.
(228 puan) tarafından
Öyle yerlere bakıcam artık cnm
tarafından
A a yaz tatili diye bişey mi varmış ki hic bilmiyorum ben ..

Bizim en büyük tatilimiz hastahane dönüşü  yemek yemeğe gitmektir
(228 puan) tarafından
Bizim hiç yok sadece memleket
tarafından
Allah'a şükür bekarkende ailemle giderdik 3 yıldır evliyiz iki sene gittik gelicek ay yine gidicez inşallah ama bu zamanda geçim sıkıntısı çok büyük canım durumunuz yoksa eşinin üstüne gitme derim eminim oda çok isterdi seni ve oğlunu alıp tatile gitmeyi
Bizdede aynı durum var canım ev aldık diye sıkıştık iyice ama kayın babam 20 Ağustos ta cideyi ayarlamış oraya gidecez onlarla sağolsunlsr