Daha önce diğer evimde benimde başıma geldi. Hemen uyardım , kusura bakma dedi bir daha yapmadı. Şimdi en üst katta ben oturuyorum. Coook dikkat ederim , böyle birşey için kimse ile yüz göz olmak istemem. Bence uyar canım belki boşluğuna denk geldi
1,512,206 soru
24,666,250 cevap
366,991 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın