Sonunda cok güldüm kızma ama benimde delik fobim var yükseklik derin su fobim var büyük araç fobim var birde böcek örümcek fobim var komple korkuyom bu hayattan korkulmicak gibi değil ki...
İyi geceler otobüs bacım uyumaya gidiyorum sonra aklıma gelirse yazarım
Fobim fareeee
Benimde eski koca fobim var
Tuvalet kağıdı her zaman üstten koparılır şekilde olması lazım... diğer türlü takılmaması lazım alttan çekilecek şekilde ... hep yukarı doğru olmalı koparılacak kısmı
1,512,209 soru
24,666,294 cevap
366,996 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın