0 oy
183 göst.
Diğer kategorisinde (192 puan) tarafından
Kizlaroglum 3 buçuk aylık olacak mama ve meme olarak devam ediyoruz yalnız ben yenidogan biberon ucu kullanıyordum çok az aliyor emmedikçe gelmiyor şuan baktım ki yırtılmış nöbetçi eczanelere gittik 0 6 ay olanı aldık eve geldim oda çok akıtıyor diğer evzaneleride dolaştık hep aynı oğlum almıyor mamayı o şekilde dışarı bırakıyor yutmuyor yada bozulacakmış gibi yapıyor ne yapabilirim gece nasıl verebilirim çok açıklığında memeyi de kabul etmiyor aslında bu 0 6 ay olanları kullanması mi gerekiyor  

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 353 göst.
13 Nisan 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Yesim346 (101 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 284 göst.
0 oy
7 cevap 430 göst.

Kategoriler


1,512,559 soru

24,670,822 cevap

367,250 kullanıcı

...