178 göst.
(144 puan) tarafından
Siz ne yapıyorsunuz kızlar 
Reklam


9 Cevaplar

0 oy
(185 puan) tarafından
Al bende de o kadar bitmek bilmeyen ev işleri daha kızçemin banyosu var banyo yaptıracam yarın okul var
(144 puan) tarafından
Bnmki doğsun Bnm de uğraşmlar daha çok artacak :) Allah bağışlasın kızceni cnm
(185 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım sağlıkla kucağına alırsın inşallah Rabbim herkese o günleri göstersin
(144 puan) tarafından
Amin cnm bnm İnşAllah
Reklam


0 oy
(2,109 puan) tarafından

Sabahtan yapmıştım temizliği. Oğlumu az once uyuttm kek yaptim o pisiyo canim:D 

(144 puan) tarafından
Oh mis afiyet olsun şimdiden cnm
0 oy
(433 puan) tarafından
ohh miss  ellerine sağlık:) bende sabah toparladım evi eşim ve babası öğle yemeğine gelcek diye sadece bebisi uyutup yemekleri hazırladım onlar nyiyip gittikten cay bana kaldi oturdum çay tv keyfi yaptım:)) şimdi bebeğimi emziriyorum yemek hazır zaten eşim.gelene kadr tembellik  yaparım:)))
(144 puan) tarafından
Sağol cnm bnm :) yorulmuşsun zaten haketmişsin cnm afiyet olsun
(433 puan) tarafından
sende sağol canım rabbim.cumlemize afiyet versin inşallah bide ne diycem ya valla ev hanımı olunca üstüne bide anneysen eğer bi süre sonra insan yorgunluk bilmiyo yada anlamıyor illa oturunca bi yerimiz ağrıyacak ya bacağımiz ya belimiz sonra anlıyoruz hee ben bugün çok yoruldum diyoz :)))
0 oy
(3,907 puan) tarafından
Kızımı uyutuyorum canım 
(144 puan) tarafından
İyi uykular miniğe :)
(3,907 puan) tarafından
Sağol kuzum teşekkür ederim
0 oy
(160 puan) tarafından

Ölüyorum ben :(kayin babam ev taşıdı geçen hafta bende bugün temizlemeye geldim burayı temizledim miş gibi oldu oldum ama değdi 

Yemek yaptım birazdan yeriz inşallah 

(144 puan) tarafından
Eline sağlık cnm yardım eden olmadı mı tek başına mı yaptın valla eşim yardım ediyor yoksa tek başıma çıkamıyorum
(160 puan) tarafından
Allah razı olsun eşimle beraber yaptık. Saolsun evde bile iş yatırmaz bana burdada  yaptirmadida  mecbur içim rahat etmedi
0 oy
(1,220 puan) tarafından
ay benim de ev tertemiz sabahtan temizlemistim daha şimdi geldik gezmekten yatak odam dağıldı biraz kıyafetleri değişirken bi de  yemegim kaldi ama eşim acele etme ben gelince birlikte makarna yapar yeriz dedi sanirim ben de biraz tembellik yapicam :))))))
(144 puan) tarafından
Bn de yemekleri şimdi ocağa koydum dinleniyorum cnm :) eline sağlık bu arada erken kalkan yol alır :)
0 oy
(1,055 puan) tarafından
Yatıyorum, birazdan kalkıp yine yatıcam değişiklik olsun diye :D çok halsizim yaaa :((
(144 puan) tarafından
Hamile misin cnm Bnde de geçmeyen bir halsizlik var eşim sağolsun yardım etmese yapacağım yoktu
(1,055 puan) tarafından
Evet 9.haftamdayım sağolsun benimkide herşeyi yapar belkide bu yüzdende miskinliğe alıştım biraz
0 oy
(1,148 puan) tarafından
Bende oğlanı uyutuyorum başım ağrıyor herşeyi negatif düşünüyorum. 
0 oy
(392 puan) tarafından
Bugun bende temizlik yaptim bi balkonum yikanacak kaldi onuda yarin artk 
Reklam

İlgili sorular

3 cevap 141 göst.
12 cevap 484 göst.
4 cevap 294 göst.
7, Temmuz, 7 Mehincik❤ (1,451 puan) tarafından soruldu
3 cevap 235 göst.
2 cevap 246 göst.
16, Mart, 16 1kız1oğlan annesi:) (715 puan) tarafından soruldu
6 cevap 297 göst.
1, Kasım, 1 Yusufcan♡♡♡ (1,029 puan) tarafından soruldu
Reklam

35,065 soru

338,058 cevap

600,393 yorum

3,718 kullanıcı

Kategoriler

...