433 göst.
Aile kategorisinde (4,040 puan) tarafından
Hem önceki yıllar için hem de bu yıl için soruyorum. Biz hiç tatil yapamadık çocuk yokken elimize on günlük bir tatil geçti boş boş evde oturduk. Sırf eşim tarafı konuşmasın korkusuna. Sıkıntıdan patladım kavga ettik yine de bir yere kimildamadik. Çocukken bişey yaşayamadım okudum maaşım oldu yine yaşayamıyorum kafama tukurim.

Bu sene gitme planı yapıyoruz hem iki bebek var hem her sey uçmuş gitmiş.

Onların yüzünden hep fırsat teptim hicbirsey yaşayamadım. Hatırladıkça kinleniyorum

23 Cevaplar

(2,055 puan) tarafından
Maaşın varsa git kimseyi dinleme
(4,040 puan) tarafından
Zaten gidicem hâlâ burun kiviriyorlar ama ben güzel yılları kaçırdım ona uzuluyorum
-Reklam-
(1,019 puan) tarafından

Tatil mi o da nedir:wassat:

Deme ya :(
(1,019 puan) tarafından
Dedim bile :(
tarafından
Geç değil canım keyfine bak acısını çıkar geçen yılların hem okudum maaşım var diyorsun uyguna bulursun tatil
(4,040 puan) tarafından
Evet ama şimdi de çocuklar rahat vermiyor gittiğimiz yerlerden bişey anlamıyoruz. Cicim aylarimizin içine ettiler huzursuzlar
Aslında parasında da çok değilim ama önceden onun da iyisi bizim olabilirdi
tarafından
Bosver giden zamana aslında derdin içindedir derman sende nasıl rahat edebilirsin diye düşün cocuklarinla güzel bir tatil yap dibine kadar yaşa düşman catlat inan tatile gidip gelince unutucan eskiden niye  gitmedigini
0 oy
ben de sadece balayi tatili e gitmistim 5 gunluk. kotu gecti tabiki. esimin benden sakladigi borclarini dusunmekle, gelecek kaygisi ile gecmisti.hani insanlar foto cekinip dondurup dondurp bakar ya balayi fotosu diye. ben cok mutsuz oldgm icin foto cektirmwk bile icimden gelmedi dysunun. simdi zaten hic gidemeyz tatil kim biz kim
(4,040 puan) tarafından
Deme ya :( gerçekten niçin evlenir ki insan güzel anılar biriktirmek için. Ama bize baksana. Halbuki sana borçları soyleseydi önceden haberin olsaydı keşke.
tarafından
benden habersiz babasi kredi cektrmis canim malesef. durustluk kim bunlar kim.. nefret ediyorum ailesinden. iki yuzlu yalancilar. hem evlendgm gun hem balayi berbat gecti.
(678 puan) tarafından
Tek başıma tatil yapmadım eşim vardı çocuk olduktan sonra gidelim Bi yerlere dedik oda kısmet olmadı şimdi de herşey ateş pahası tatili hiç düşünemiyorum hayırlısı olsun diyorum fırsatın varken herseyi yap çocukta olsa yapmalısın canım
(4,040 puan) tarafından
Çocuk yokken daha güzeldir ama dediğim gibi yine de gidicem. Gerçekten hicbirsey geri gelmiyor
(678 puan) tarafından
Orası ayrı çocuk yokken daha farklı oluyor ama çocuk olsa bile kaçırma keyfini çıkar aynen öyle giden zaman gelirmi gelmiyor oyuzden tadını çıkar
(5,952 puan) tarafından
5 yillik evliyim pademide gidemedik snr hamile kaldim gidemedik onun disinde gittik cok bu senedede gidicez inşallah bu senede gidicez ❣☺
(4,040 puan) tarafından
Gidin inşallah vallahi insana lazım
(7,555 puan) tarafından
hic tatıl yapmadık cok ısterdım bi tatıle gitmek yapcak bısey yok
(4,040 puan) tarafından
İmkan el vermese ben de tamam derim ama sırf birileri burun kiviriyor diye gitmedik ya
(7,555 puan) tarafından
imkan vardı ılk evlendiğimiz zaman eşim   hemen işe başladı sonra zaten hic gidemedik sımdıde cocuk var olmaz ıcımde  kaldı
(1,448 puan) tarafından
Canım gectigimiz yaz antalyaya gittik tam evlilik yıl dönümümüze denk getirdik antalyadan İstanbula gittik oğlumuzla birlikte evlilik yıl günümüz de düğün fotoğrafları çekildiğimiz yere gittik büyük adaya, aynı yerde foto çekildik gezdik daha sonra evimize döndük :) en güzeli oydu. 2.5 senelik evliyim. İlk sene hamileydim ve koronanın yoğun zamanıydı cıkamadık bir yere geçtiğimiz yaz oğlum 10 aylikti :) bu sene eşimin memleketine gitmeyi düşünüyoruz bakalım nasip
(4,040 puan) tarafından
Oğlanla sorun oldu mu peki
(1,448 puan) tarafından
Özel araçla gittik yola geceden çıktık hiç zorlanmadk pusetin de uyudu camlrda siyah filmli olduğu ickn emzirmede zorlanmadm gündüz de neşesi yerindeydi bebek arabasında gezdi genel olarak
(3,505 puan) tarafından
Bence hiç de geç değil gidebilirsin cocuklarinla daha güzel tatil yaparsın hatta biz eşimle daha önce gittik ama çocuktan sonra hiç gitmedik kızım şöyle bı 2 yaşına gelsin de Allah in izniyle yine gitmeyi düşünüyoruz
(4,040 puan) tarafından
İnşallah güzel geçer bı daha düşünmek zorunda kalmam. Acısı çıkar. Size de nasip olsun insallah
(3,505 puan) tarafından
İnşallah canım Allah gönlüne göre versin
(553 puan) tarafından
Canim gecen sene annemle babamla ciktim esimin izni yoktu ondan once de esimle gitmiştik. Vallahi bir kere geliyoruz bu dünyaya elimizde varsa neden harcamayalim ki
(4,040 puan) tarafından
Çok iyi yapmissin.Ben de anlamiyorum ya nereye sokacaz malı mülkü
(553 puan) tarafından
Aynen oyle allah razi olsun bu konuda esimi severim . Hep der istedigimizi alamiyorsak neden bu kadar calisip cabaliyoruz diye. Yani tamam para atabiliyorsan ii ama bazen de yasamak lazim gormek lazim. Yaslaninca da imkanimiz olsa da halimiz olmayacak bu sefer de hersey zamaninda guzel
(4,040 puan) tarafından
Heves bile kalmaz ki. Herşey gençlikte guzel
(2,809 puan) tarafından
Geçen  yıl  5 gün  gittik bence paraniz varsa hic ertelemeyin kizim 1 yaşında  yoktu emiyodu üstelik  ama en azindan  içimde  kalmadi cokta guzel oldu

Benimde kaynanam bizi götürmediler  diye bozulmuştu ☺️
(4,040 puan) tarafından
Ayyyy bı de bu var ne alakaysa
(2,809 puan) tarafından
Kuyrukkkk☺️☺️
(449 puan) tarafından
Canım uygun yerlerde var mesela avşaya gidebilirsiniz aile pansiyonlari var cocuklarlada rahat edersiniz. Fethiyede Çalış sahilinde uygun oteller var. İyice araştırıp gidebilirsiniz. Cocuklarla zor olur gibi düşünme özellikle çocuklu ailelerin gittiği yerler var. Her sene olmasada arada insan değişiklik istiyor tabiki.
(4,040 puan) tarafından
Aslında fiyatları da çok takmıyorum ama bu da bize kazık
tarafından
Biz eşimle gidemeyiz ki tükkan var tükkan kapatmıyoz
(4,040 puan) tarafından
Bizim de tukan var bayramlarda kapatabiliyoruz
tarafından
Yok canım biz kapatırsak batarız Allah korusun
Önce rızık tabii ki de.
(450 puan) tarafından
Esimin tek tatili her kurbanda memlekete annesinin evinr gitmek baska tatile hic gitmedim cunku kocamjn tatil anlayisi ana evinr gitmek :)
(4,040 puan) tarafından
Sonuçta memlekete gidiyor :D bayramda büyükler mutlaka ziyaret edilmeli ama ben o kafadayim
(1,065 puan) tarafından
Geçen yıl 3 günlüğüne kamp yapmaya gittik oğlum eşim ben. İlk kez baş başa olduk gayer güzeldi pahalı oteldense çadırı tercih ederim
(4,040 puan) tarafından
Ramazan bayramı dusunuyoruz kamp çok mümkün değil
(1,274 puan) tarafından

Balayina gittik bir sonraki yil yine tatile gittik bir sonraki yil karnim burnumdaydi gitmedik bu sene ev almayi düşünüyoruz borca falan gircez kesin artk tatile gidemeyiz diyorm esime:)

(4,040 puan) tarafından
En güzel zamanlarında gitmişsin borcun bitince yine gidersin insallah
(1,274 puan) tarafından
İnsallah canım. İsteyen herkese nasip olur insallah
(875 puan) tarafından
Rahat 4 5 kere gitmişizdir kurban bayramında da düşünüyoruz gitmeyi de ben merak ettim eşinin tarafından sizin tatile ne onlar ne karışıyor boş boş
(4,040 puan) tarafından
Onlarda öyle bişey yokmuş da tatile gidenlere laf ediyorlarmış da. Fazla görüyorlar yani sen ne oldun da zamanını paranı boş boş harcıyorsun gibisinden. Onların kafasını tam anlasam sana da anlatirim
(875 puan) tarafından
Ya ne saçma şey ya onlar mı ödüyormuş sanki tatil paranızı da konuşuyorlar
(2,671 puan) tarafından
Bende2,sene olucak evleneli yeni bu sene 2gunlugune Nevşehir'e gittik çok güzeldi oruç ayıdan bir hafta önce gittik biraz soguktu ama güzel geçti ya en azından götürdü :-):-)
(4,040 puan) tarafından
Soğuk sıcak farketmez her mevsimin ayrı turizmi var iyi yapmışsınız :)
(2,671 puan) tarafından
Yani sıcağı tercih ediyrm ama fırsat bulunca da gitmek lazım umarım sizde godersiniz
(7,136 puan) tarafından
Balayına gittik bi de geçen Kasım ayında doğum günüm için sürpriz yapmıştı bi de bu temmuz gideceğiz hayırlısıyla canım.
(3,681 puan) tarafından
Balayına gitmiştik 3 sene olcak bu sene evleneli geçen sene yer ayırtık o hafta hastalandı oğlum gidemedik bu sene ramazandan sonra bakalım dedi eşim karar vermedik daha