O kadar yordu ki bu hayat beni sadece kızım doğsun doğsun da annesinin yüzünü güldürsün.Ve ben artık kızımın kokusunu içime çekerek bu hayatı kotu olan herşeyi gözyaşlarımı unutmak istiyorum.Gel de annenin hayatını değiştir prensesim gel de unutayım herşeyi, kaybolayım seninle (Yarın 38. Hafta oluyoruz)
Sağ salim kucağına alman dileğiyle
Sağlıkla gelsin sana şans mutluluk olsun inşallah
1,512,234 soru
24,666,671 cevap
367,032 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın