0 oy
336 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
O kadar üzüldüm ki çok saçma bir yerde kaldım bir başka araç önüme kırdığı için kaldım onca emeğim boşa gitti çok zoruma gitti birdaha sınav ne zaman olur bilen var mı 
notu ile kapatıldı: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

6 Cevaplar

0 oy
(2,515 puan) tarafından
Çok sık oluyor diye biliyorum direksiyon sınavı 
tarafından
Anladım canım
-Reklam-
0 oy
tarafından
Anladım canım
0 oy
(551 puan) tarafından
Her ay okuyor direksiyon
0 oy
(613 puan) tarafından
15 günde bi oluyo diye biliyorum
0 oy
(49,836 puan) tarafından
Bilmiyorum ki canim postunu cikarayim
0 oy
(187,419 puan) tarafından
sonraki sinav 1 ay snr yani yillar once ben alirken oyleydi kalma sebebin sacma degil trafikde heran hersey olur onune kirinca sen arabayi durdurdunmu? vitesi bosa alsaydin durdurmak yerine kalmazdin 

İlgili sorular

0 oy
12 cevap 935 göst.
16 Nisan 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
+1 oy
8 cevap 352 göst.
+2 oy
4 cevap 451 göst.
8 Mart 2025 Diğer kategorisinde BoncukGozlum (34,373 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 578 göst.
11 Mart 2023 Diğer kategorisinde Mevah (2,603 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,209 soru

24,666,294 cevap

366,996 kullanıcı

...