207 göst.
önce (19 puan) tarafından
37 haftalik ikinciye gebeyim ilki geneldi şimdi diyorum spinal olsam ama korkuyorum da siz ne diyorsunuz kızlar sizce???
Reklam


19 Cevaplar

0 oy
önce (1,188 puan) tarafından
Ben 3. Kez genel istiyorum
önce (96 puan) tarafından
Neden cnm korkuyor musun
0 oy
önce (3,097 puan) tarafından
Spinal anestezi ile sezeryan oldum 3 gün sonra siddetli baş ağrım ve bir  süre belden altımda hissizlik oldu onun dışında her şey güzel geçti ertesi gün ayaktaydım zaten 10 gün içinde tam anlamıyla toparlandım.. iyi ki spinal olmuşum diyorum çünkü o ani bence her anne yaşamalı içindeki bebek artık dışarıda ve kanlı canlı karşında görüyosun ilk ağlaması o yani a getirmeleri falan anlatılmaz yani bence bunu kaçırma
önce (2,338 puan) tarafından
Oyle giriş yapmissin ki sonunda sakin spinal isteme diyecen sandim kiz:D
önce (3,097 puan) tarafından
Herşeyin bi zorlugu  ve güzelliği var gerçekçi olayım dedim :))
0 oy
önce (102 puan) tarafından
Lokal  hıc degılse 3 saay sonra kendıne gelıp ayaklanıyosun
0 oy
önce (1,349 puan) tarafından
Spinal tabiki 
0 oy
önce (1,080 puan) tarafından
Bence kesinlikle genel, 1 saat sonra uyandım akşamına çay sigara yapıyordum kantinde doktorum yakaladi sen yürü evine hadi herşey bitti keyfini yapıyor birde dedi bir gece yattım iki gece yatacagima :D
0 oy
önce (2,811 puan) tarafından
Valla bilemiyorum spinal diye girdim uyuşmadım normal yaptılar 
0 oy
önce (1,468 puan) tarafından
Genel oldum memnun kaldım
0 oy
önce (2,338 puan) tarafından
1 yil ara ile 2 spinal sezeryan oldum hamdolsun hic sıkıntı yasamadim canim. Tavsiye ederim 
0 oy
önce (102 puan) tarafından

kesinlikle spinal 1 buçuk ay once spinal oldum doğum anımda bilincimin açık olarak ameliyat edilmesi güzel bi duyguydu 4. gün yere bile oturdum ev cektirdim sildim sadece bi kaç gün bel ve baş ağrısı oldu baş ağrısı için de bitter çikolata we kahwe içtim belde dinlenip uyuyunca geçiyor zaten:)

0 oy
önce (117 puan) tarafından
3. Kez genel oldum yine olsa yine genel derdim... 
0 oy
önce (1,672 puan) tarafından
Spinal . Bnce korkuyo insan ama minnosunu goruyon hemn en azından spinal  oldum bi srun yaşamadım 
0 oy
önce (82 puan) tarafından
SPINAL OLDUM ben bebeği gösterdikten sonra daha fazla sakinleştirici verdiler odaya geldiğimi falan hatırlamıyorum hiç canım herkeste oluyormu bilmem
0 oy
önce (1,763 puan) tarafından
Spinal oldum ben cok memnunum ama tabi insan heyacan yapiyor
0 oy
önce (76 puan) tarafından

Genel ıstıyorum ama dun doktorum grıpsın senı bayıltamam dedı spınaldende korkuyorum napcam bılmıyorum :(

0 oy
önce (7,252 puan) tarafından
Spinal oldum ben 4 saat snda ayaklandım 2 3 gun snra camasirlarimi asiyodum evimde. Hep ayiktim kizimi hemen emzirmeye çalıştım süt gelmesede. Herseyiyle cok rahat gecti sadece biraz bas agrim olmuştu onu da bol bol nescafe icerek hallettm.
0 oy
önce (1,249 puan) tarafından
Spinal sezaryen oldum iyiki de olmuşum bebegimin ilk çıktığı ani ilk aglamasini yanina getirip yanagima koymalari ilk öpücük cok güzeldi  ayrıca benim bas agrim bel ağrım falanda olmadı doktorum bol bol kahve icmemi önermişti bende öyle yaptım hiç olmadı 
0 oy
önce (701 puan) tarafından
Bende spinal oldum çok güzel di bebeğini görüyor sun sesini duyuyorsun ama ben çekiştrmelri falan hissettim çok telaş yaptım sakinleştirici verdiler daha iyi oldum.
0 oy
önce (1,394 puan) tarafından
ben genel oldummm iyikide genel olmusummm uyanir uyanmazz toparladimm ertesi gun yuruyodummm belden olanlar bacaklarini hissetmezken ben oynatabiliodumm ne bas agrimmm oldu ne baska.biseyy
0 oy
önce (357 puan) tarafından

Spinal oldum ne olduğunu anlamadan bebek geldi zaten :D senin korkacağın bi vakit olmuo canm. Bende genel istedim en iyisi spinal dedi doktorum genelde riskler fazla dedi iyikide tutturmamışım 

İlgili sorular

5 cevap 100 göst.
13, Ağustos, 13 Sedasyyd38 (78 puan) tarafından soruldu
15 cevap 150 göst.
14 cevap 240 göst.
5, Ocak, 5 Beyza5 (2,849 puan) tarafından soruldu
9 cevap 163 göst.
6 cevap 116 göst.
3, Ağustos, 3 Mervebcrglu (685 puan) tarafından soruldu
7 cevap 184 göst.
23, Mart, 23 FeyzisKrnz (556 puan) tarafından soruldu

31,144 soru

299,365 cevap

535,202 yorum

3,407 kullanıcı

Kategoriler

...