249 göst.
(1,551 puan) tarafından
Demistim ya annem cocuklarima kocama beddua ediyo diye tartismistim daha o gunden beri annem beni aramadi bende onu cun cok zoruma gidiyor bize beddua etmesi kac gundur antepteymis abimin yaninda bu gunde diger abilerime gidecekmis ordan sonrada koye gidecekmis ne degerliymisim be kiredi bile benden on plandaymis 

4 Cevaplar

0 oy
(478 puan) tarafından
kiredi ne canım
(1,551 puan) tarafından
Bankadan kıredi cekmiştik abimin uzerine
(478 puan) tarafından
Kredi diye yazılıyor bende başka Bir şey sandım. bazı konularda banada haksızlık yapılıyor ama beddua etmez ama annem. boş ver onları yokmuş gibi davran
0 oy
(800 puan) tarafından
Konunun detayını Bilmiyorum da "anneler" evlatlarına kıyamaz zaten annede kıyarsa başkaları neler yapmaz. 
(1,551 puan) tarafından
Aynen valla insanin annesi bile degisiyor
(1,846 puan) tarafından
Canimm arkadasin annesi icin demiyoruum ama bazi anneler oyle bir kiyar ki her dogum yapana anne kelimesini oturtuyoruz ustune ama aslinda haketmeyen cok insann var. Cocugunu sokaga oraya buraya birakan eden umursamayan . CEvremde de cok gordumm anne demeye bin sahit ister. Bi anne evladina ne olursa olsuun beddua eder belki sinirle snra tovbe eder kizginlikla ama bebeklerinin sucuu nee onlarin adini agzina almaya utanir insan
(800 puan) tarafından
Yeni nesil sanki çocuklarına daha düşkün benim çevrem böle. Ama eski nesil pek çocuklarına kıymet vermiyor yada kız erkek ayrımı yapıyor buda incitici oluyor.
0 oy
(643 puan) tarafından
Bazı anneler malesef oğulcu yani erkek evlat ama kızı dışlarlar. Böyle yapıyorsa boşver canım onun vicdanı yoksa annede olsa kusura bakma canı cehenneme der hiç muhattap olmam. Sende bir ailesin kendi ailene ver sevgini kimsede umrunda olmasın. Geçen görmüştüm postunu nasıl anneler var diye. Ama malesef bazı anneler anne değil ne yapsakta olamazlar. Benimde eşimin annesi öyle ne yapalım sildik gitti. Ben sonsuza kadar sildim.
(1,551 puan) tarafından
Inanki canim basa kalkmak icin demiyorum en son gittigimde yatak odasini oturma odasina cevirdim yani esyalari degis tokus yaptim oöldum esyalri degistir kaldir indir derken bide sezeryanliyim ama yine de yaptim annem yanliz yapani yok dedim geleydide bir gelini yapaydi bir kis temizligi oluo gitmezler yaz temizligine gitmezler beninde ekmegimin tadi tuzu yok iste cnm beddua etmesi cok agirima gidiyo cunku daha hic bir cocuguna hic bir torununa beddua ettigini duymadim yani sadece benmi hak ediyormusum yada benim ailemmi hakediyormus diye dusunmeden edemiyorum
(643 puan) tarafından
Kusura bakma canım senin çocuğuna annende olsa beddua ediyorsa evine alman dahi hata. Zaten anne olduğundan gerçekten bir kalp taşıdığından şüpheliyim. Bir insan herşeyi geçtim torununa beddua asla etmez. Benimde annem var o kadar da üzdüğüm zamanlarda oldu ağzından tek çıkan beddua Allah sana kız evlat yüzü göstermesin oldu. Hoş oğlum oldu farketmez ama ona bile çok kızdım. Kız evlat istenmez mi. Birde sen o kadar şey yap ezil ama yinede görmesin. Ben elini öperim kızım olsa böyle. Bilmiyorum anneyim ama büyük konuşmayayım önce çocuklarım sonra diğerleri.
(1,551 puan) tarafından
Allahim sana kiz evlat nasip etsin insallah hayirlisiyla
(643 puan) tarafından
Amin canım cümlemize hayırlı evlat önce nasip etsin Rabbim inşallah. Evlat ayrımı olmaz kız erkek aynı desem değil. Kız evlat her daim yanında olur ama erkek öyle değil vurdumduymaz olur.
(1,551 puan) tarafından
Aynen canim ben tek kızım annem kiymetimi bilmiyo ama benim 2 kizim var biri 13 biri 12 yasinda ben onlarla arkadas gibiyim
0 oy
tarafından
öyle olur bende kız kardeşimden aldım 7milysr sadece bütün aile birbirlerine girdiler sonrada hepsi birden benle tartislar bi parayı paylaşamadılar 3yil oldu konuşmuyoruz 
(1,551 puan) tarafından
Sadece 7 milyar icinmi insanlar çıldırmış olmali
tarafından
evet canım sadece 7milyar kız kardeşimden almıştım ama kız olunca hemen çöktüler parasına yazık çalışıyo kendi kazanıyor ama babam abim annem herkes benim benim diye kavga ettiler ucu bana da dokundu aileme de huzurumuz kaçtı derken eski defterler döküldü baya kötü oldu yani en iyisi uzak durmak dedik iki tarafta uzak duruyoruz birbirimizden
(1,551 puan) tarafından
Demi en iyisi uzak durmak
tarafından
sen bi ailesin sonuçta esin çocuğun var kendinden önce aileni huzurunu düşünüyosun kapının ardında kalan kim olursa olsun huzurumu kaçırıyorsa uzak dururum

İlgili sorular

2 cevap 125 göst.
2 cevap 111 göst.
9, Haziran, 9 Aselinnannesi (256 puan) tarafından soruldu
10 cevap 309 göst.
6, Temmuz, 2019 Prensannesi (291 puan) tarafından soruldu
21 cevap 437 göst.
2 gün önce Eliffffff (294 puan) tarafından soruldu
2 cevap 116 göst.
2 gün önce Eliffffff (294 puan) tarafından soruldu

99,685 soru

2,550,293 cevap

7,986 kullanıcı

...