Bende de bu var aşko şimdi tam fotoğraf çektim senin postunu gördüm
Çok hastayım
İslak kurabiye canım cekmisti onu yaptim
Ooooo yesin yakışıklı tosunum
Ben hazır istirem,eniştemin aldığından nerden bulurum
Bizdede güllaç var canım süslemesini servis ederken yapicam.
Kıbrıs tatlısı ennnn bı sevdigimiz ♥️
Kakolu brovni vr
1,512,256 soru
24,666,864 cevap
367,044 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın