Bugün kendime kahve kitap günü ilan ettim balkon sıcacık buyurmazmısınız hanımlar
Valla ne güzel olurduuu
Afiyet olsun canım ☺☺kitapta yazan cümle çok anlamlı.❤
kimsem yok cok sıkılıyorum 1haftadır da evden disari çıkmadım vala ne iyi olurdu afiyet olsun canim
Kahvede kitapta çok güzel görünüyor
1,512,749 soru
24,673,344 cevap
367,397 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın