223 göst.
(31 puan) tarafından

bebeğim 15 günlük ve gaz sancısı çekiyor kakasını yapamadı ıkınıp duruyor çok zorlanıyor doktor biogai diye bi damla verdi yeni başladık ama bi etkisini görmedim henüz başka türlü ne yapabilirm ne geçirir bu ağrıyı kızlar fikirlerinize ihtiyacım var:(

Reklam

8 Cevaplar

0 oy
(1,880 puan) tarafından
Ahh ah 7 buçuk aydır bi çözüm bulamadım. 1 den beri ayaktayız yine, saat 3 ü geçiyor. Çoğu şeyi denedim yok, yok..  Sadece diyebileceğim, dilerim ki 3.ayına kadar düzelir o sürece kadar normal malesef. Dahada kısa sürsün kimse uğraşmasın biz gibi. Biogia da hergün aynı saatte kullan 3 5 gün sonra ancak etki eder. 
(31 puan) tarafından
3 5 gün müü :(( çocuk çatlıcak ozamana kadr ne illet bişeymiş şu gaz yaa
uykusuzluktan ölüyorum bende kaç günlerdir
Reklam

0 oy
(66 puan) tarafından
Kelin ilacı olsa hâlâ bu saatte ayakta olmaz.  Dün gece ikide başladı bu saate kadar susmamış kapkara oluyor artık.  Doktora da götürdük yok bir çözümü.  Hicbir damla bitki şurup işe yaramadı bizde . Inşallah sende yarar bizde 34 günlük olduk 
(31 puan) tarafından
of deme yaa çok geçmiş olsun canım benim.
çaresizlik çok kötü valla öyle ağlarken içim gidiyo 3 ay sürüyo diyolar bide
bize de uykular haram oldu :(
0 oy
(1,526 puan) tarafından
Bizde kullandık o damlayı hiç Bi işe yaramadı. Bi o kadar para alıyor bide. Metsil kullanabilirsin canm benm kıMda işe yaradı. Ama ben bide çay kaşığı nın ucınla zeytin yağı veriyordum. İşe yarıyodu. Mama kullanıyorsanız içinde koyabilirsin. 
(31 puan) tarafından
anne sütü canım şu an sadece. valla bizde dün başladk ama pek faydası oldı diyemem hemen etki mi göstermiyo nedr
0 oy
(1,588 puan) tarafından
Biogaia bagirsak duzenleyicisi cik iyi gekdi ogluma
(31 puan) tarafından
inşallah bize de iyi gelir :( ne kadr süre de fark etti peki size hemen etki gösterdi mi
0 oy
(1,042 puan) tarafından
Bizim bi arkadas anason ile ihalmuru karistirip bebege veriyor gazi cikartiyor ama cocuk cok mayisiyor
(31 puan) tarafından
of bende napcağımı bilmiyorm çaresizlik çok kötü bişey valla herşeyi de veremiyorm bişey olcak diye
0 oy
(1,047 puan) tarafından
Poposuna zeytin yağı sür. Karnına da zeytin yağıyla masaj yap canım geçmiş olsun 
(31 puan) tarafından
tamam denicm canım bunu ds sağol
0 oy
(28 puan) tarafından
Ben tüm ilaçlarını bıraktım her beslemede iki üç damla hakiki zeytinyağı veriyorum 3 haftadır sadece acıkınca ve altını pis olunca ağlıyor çok şükür artık rahatla anneliğin tadını çıkarıyorum 
(31 puan) tarafından
her emdiğinde mi veriyorsun canım
(28 puan) tarafından
Evet canım istiyorsan bir çay kaşığı sabah ta verebilirsin bazen öylede yapıyorum günde 1 kez
(31 puan) tarafından
tamam canım sağol sabah verdim bakayım
(28 puan) tarafından
İnşallah faydası olur canım bizde işe yaradı
0 oy
(2,582 puan) tarafından
Zeytinyagi vereblrsin canim sende her yemeginin icine kimyon kat mutlaka biogaia bize cok iyi gelmsti her zaman ayni saatte ver
(31 puan) tarafından
zeytinyağı bişey yapmaz dimi canım ya
kaç günde fayda etti biz dün başladık ama pek faydası olmadı sanki
(2,582 puan) tarafından
Bagirsaklari calistirir canim zeytinyagi 1 cay kas.verebilirsin hemen etki etmez bize 1 hafta sonra etki eder demsti doktor
(31 puan) tarafından
oo baya da uzun bi süre
bide şey oldu ilacı verdikten yarım sat sonra kıvranıyor ağlıyo çok size de oldu mu öyle
Reklam

İlgili sorular

8 cevap 111 göst.
3, Aralık, 3 KardelnEr (234 puan) tarafından soruldu
10 cevap 643 göst.
22, Ağustos, 2018 Canımmmm (7 puan) tarafından soruldu
27 cevap 569 göst.
7 cevap 196 göst.
12, Temmuz, 12 ❤BBüşra❤ (2,054 puan) tarafından soruldu
16 cevap 130 göst.
3, Temmuz, 3 Tubatubatuba (121 puan) tarafından soruldu
12 cevap 458 göst.
17, Haziran, 17 Acaranne (3 puan) tarafından soruldu
Reklam

40,020 soru

383,550 cevap

686,760 yorum

4,014 kullanıcı

Kategoriler

...