273 göst.
Diğer kategorisinde tarafından

Izmir giymek istiyorum herşey dahil bakıyorum tamam fiatları da Normel ama hep saçma sapan şeyler yok kumu yok yok çakıl var yemekleri ya giden eden bilgisi olan .. yorumlara güveneyim mı güvenmeyeyim nasıl yapicam bilmiyorum:( çokta istiyorum eşimde sıkıntı yapma buluruz ederiz diyo

6 Cevaplar

(4,531 puan) tarafından
Yorumlara güven  birgun arkadasimizin oteli diye  ciktik yola 5 yildizli bir otel yorumlar felaket ama neyse gittik bir baktik az bile yazmislar ahahahaha
tarafından
Yaa bilemedim inan git istanbulda yap tatilini diyorum aman :(
(4,531 puan) tarafından
Whahah iyice aratir  puani yuksek oteller vardir
-Reklam-
(4,040 puan) tarafından
Genelde gömuyorlar yorumlarda yani beklentinize bağlı. Ben agvaya gittim bayıldım da bayıldım. Ama devletimiz varolsun kör noktasında bir köy var tutmuş mafyaya vermiş mafya orda degnekcilik yapıyor. Biz de bundan çok şikayet ettik mesela. Koyun adı kilimli koyu. Ben agvayi tavsiye ederim fiyatlar ucmustur ona birşey diyemem
tarafından
Ağva gyzel ya evet düşünmedim değil oralarında:( ya oğlum keyif alsın yeter çocukla gitmezsem çok farklı güzel yerler var
(4,040 puan) tarafından
Yani çocuk için etkinliklk yere gitmen lazım.kucuk filozoflar duydun mu hiç. İnstada inceleyebilirsin ben sevdim fikirlerini çocukları emanet ediyorsun onlar ilgileniyor doğanın tadını çıkarıyor çocuklar anne baba da tatil yapıyor hepsi aynı kompleks içinde
tarafından
Benım kafa net o konuda. hersey dahili bes yıldızı bılmem neyı ben aramıyorum oyle seyler mıs gibi pansiyonlar var alt tarafı yatmadan yatmaya gıdıyosun zaten mutfagı da var ıcınde cocukla gıdınce buyuk rahatlık az bı kahvaltılık malzeme al hangı saatte acıkırsan elinin altında bısıler var kahvaltıyı kndın hallet aksamı dısarda ye ıc gez toz gun ıcınde gıt denizine gır mis gibi gecen yıl mersinde denıze sıfır pansiyona 150 tl verdik gunlugu :D
Ya biz çıkmak istemiyoruz ben iş yapmak birşey yapmak istemiyorum keyfime bakayım diyorum orada denizde insan daha çok acıkıyor .. butik olayını bende düşündüm ama bilemedim.  Aslında izmirde gyzel yerinden butik bulsam belki olabilir sadece oda kahvaltılı diğerini dışarıdan halledebilirdik. Ama yer bilmiyorsun birşey bilmiyorsun oda zor
Yer ayırmak yerine oraya gıdınce ortamına bolgesı ne gore bakmak daha mantıklı denız ılcede ılceye farkedıyor mesela
(2,014 puan) tarafından

İzmirin neresi mesela, gümüldür tarafı kumluktur çakıl olmaz genelde. Foçada çakıl vardır. Seferihisarın suyu soğuktur :) çeşmenin çoğu yeri kumdur. Biz Antalya'da bi otele gittik yorumlar o kadar kötüydüki bi iki tane iyi vardı içinde. Ama bi gittik bayıldık aşık olduk resmen bemce herkesin beklentisine göre değişiyor o.

tarafından
Ay ne güzel konuşuyorsun sen öyle bak bunları böyle bilmiyordum ..  ya hiç farketmez uçakla gidip gelicez zaten
(2,014 puan) tarafından
Bana sorarsan ben gümüldür veya çeşmede bak derim çeşme biraz pahalıdır ama denizi de otelleride güzeldir sadece yazın çok kalabalık oluyor o kadar. Gümüldüründe denizi çok güzeldir akşamüstü dalga olur biraz, akşamları çarşısı da sahilide güzel oluyor ikisininde. Mesela karaburununda denizi mükemmeldir ama çakıl oluyo genelde girerken çok zorlanıyosun. Bi tek dikili taraflarını bilmiyorum o tarafa hiç gitmedim
(7,768 puan) tarafından
Neden izmir kız

Ben tatilde lüxü seviyorum özellikle antalya tarafı bi kez bodrum yaptık bi daha asla malum otelleride ev gibi değişik her yer böcek kertenkele taa bosrumda eve kertenkele getirmişiz o yüzdn ne varsa antalyada vr
tarafından
Merak ediyorum.. kız arkadaşımda orada eşiyle görüşücez nasip olursa
(1,363 puan) tarafından
Bazen yorumlar ciddi anlamda sacma. Mesela şey vardi, havuzun kenarindaki su giderine basmiş kirilmis ayagi acimis oteli kötülemiste kötulemis. Ee ayicikk kimbilir ne yaptin. Plastik sey. Kirilabilir yani. Ama biraz duyulduk ve bilinen bor yere giderseniz sorun olmaz. Nereleri dusundunuz??
Izmir antalya

İlgili sorular

6 cevap 166 göst.
1 Ağustos 2023 Tatil-Seyehat kategorisinde Pembemsi (22 puan) tarafından soruldu