Ben geçen kabız oldu oğlum biri dedi verdim kefir güzel içti kabizligina da iyi geldi ben altınkilic alıyorum kendimde içerim severim bebeğimde sevdi biz 7 ayligiz 6-7 aylikkkenden başlayarak kullanılabiliyor sorun olmuyor altınkilic en iyisi diye biliyorum en azından ben onu seviyorum bu arada bir kere mayalamistim kefirden marketten alınandan tutmuştu yoğurt gibi mayalayincada tutuyor
1,512,334 soru
24,667,909 cevap
367,095 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın