Yaaa ben de pazartesi aldım yemeğini yaptım her zaman yaptığım gibi benimki de şekerli gibiydi çocuklar bile bu ıspanak değil bize başka bir şey yediriyorsun dediler (sebzeyi zorla yiyorlar) yogurtladik ta öyle yedik:))
1,512,228 soru
24,666,599 cevap
367,016 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın