194 göst.
(24 puan) tarafından
Kızlar benim annem vefat etti 1 yıl 5 ay önce Allahım mekanını cennet eylesin onu çok özledim. Soruma geçeyim ben bu sabah  onu rüyamda gördüm. Ölmemiş hastanedetmiş ama biz onu öldü diye biliyormuşuk. Benim doğum yaptığımı duyunca babama haber vermiş gel beni al torununu görücem diye bu arada ben lavobodayım ses duydum sanki kapıyı açtım bi baktım annem koşa koşa gülümseyelek geliyo bana. İçeri geçti yavrumu kucağına alıp öpüp kokladı sarıldı ama hiç konuşmadı. Uyandım hemen kapıya koştum ama kimse yoktu... Acaba gerçekten gelip sevmiş midir kuzumu. Vakit ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim 
Reklam


16 Cevaplar

0 oy
(1,675 puan) tarafından

Sevmiş olabilir kimbilir. 

Okuyunca tüylerim diken diken oldu Rabbim göstermesin kimseye o acıyı sana da sabır versin inşallah mekanı cennet olsun :(

(24 puan) tarafından
Saol canım amin. 3 mayıs 2018 vefat etti 9-10 mayıs düğünüm vardı çok zor günler geçirdim keşke yanında olsaydı
(1,675 puan) tarafından
Zor olmaz mı Rabbim sabır versin ne diyeyim söz yok.gerevkten anlatmaya
(24 puan) tarafından
Amin canım inşallah tüm ölmüşlere rahmet yakınlarına sabır versin
Reklam


0 oy
(211 puan) tarafından
Canım Allah mekanını cennet etsin bu sadece senin bilinç altın annem bebeğimi sevmeden gitti diye düşünmüşsündür belki ya da içinde ukte kalmıştır bunu görmüşsündür. Bende babanemi annenannemi amcamı ölmemiş gibi görüyorum hatta seviniyorum ölmemiş işte diye bu sadece aşırı özlem Duyduğumuz için :( ama güzel bir rüya Allah hayra çevirsin demekki yeri ve durumu iyi annenin 
(24 puan) tarafından
Ay ne biliyim çok kötü oldum gerçekten yaşıyor sandım biraz önce babamda geldi ona bi şey diyemedim annemide getirir diye bekledim ama yok
(211 puan) tarafından
Biliyosan bi Yasin oku bi sadaka ver canım onlara en iyi gelen şey emin ol bunlar Allah yardımcın olsun  :(
(24 puan) tarafından
Bebek doğumca her gün okuyordum canım ama olduktan sonra ihmal etmeye başladım okurum uyuyunca kuzumu teşekkür ederim
0 oy
(319 puan) tarafından
Sevmis olur canim konusmadiysa o dur bebeginle bi mezarini ziyaret et bence orda bi dua oku bide onun adina bisey ver birine ki rahat olsun sevinsin kizim hediye yollamis diye bundan sonra onun icin yapabilcen tek sey onun yerine adina biseyler vermek birilerine bide dua etmektir canimm 
(24 puan) tarafından
Gittim canım mezarına bebeğimi de götürdük ama belki yine özlemiştir bu günlerde yine giderim.
(319 puan) tarafından
Oh cok iyi yapmissin canim o sizi gormustur  allahim.mekanini cennet eglesin nur icinde yatsin insallah
(24 puan) tarafından
Amin inşallah çok teşekkür ederim
(319 puan) tarafından
Onemli deil canim zaten ruyamizda gorup konusmayan kisiler onlarmis zaten ole biliyorum ben eger konusuyosada seytanmiss bizimle ugrasir oyun oynarmis korkutmaya calisirmis bizi allah korusun korkmayinda bole ruyalardan seytan bizden korksun
(24 puan) tarafından
İkinci kez böyle hissediyorum gerçekten gelmiş gibi. İlkinde vefat ettiğinden 3 gün sonraydı. Ozamanda sabaha kadar onun kokusuyla uyumuştum
(319 puan) tarafından
Allah hissettirirmis canim mesela esim sag sukur suan suriyede 4 aydir gelemiyo yollamiyolar  cok ozlemistimm gecen asker kiyafetiyle geldigini sarildigimizi gordum ama hic konusmamisdi ve ben 1 gun boyunca onun kokusunu aldim ve bana sarildigini hissettim  allah tarafindan iste canim
(319 puan) tarafından
Canim gordugumuz kisiler eger konusmuyosa ruhani ruyalar yani allah sevdigi kullarina bole seyler gosterebiliyomus ve hissettirebiliyomus bunun seytani ruyalarda var ruyada gordugumuz kisiler konusuyosa  eger  seytan konusmus oluyomus bizimle oyun oynuyomus uyandigimizda okumamiz gerekirmis ben bole biliyorum canim
0 oy
(4,193 puan) tarafından
Hiç konuşmadı ise gerçekten gelir derler okurken göz yaşımı tutamadım rabbim mekanını cennet eylesin inşallah ruhuna oku bu gün imkanın varsa ziyaret et iyi olur 
(24 puan) tarafından
İnşallah gelip görmüştür canım birazdan babamla mama bez almaya gidicez o sırada gidebilirim inşallah
(4,193 puan) tarafından
Inşallah canım bende arada dedemi hala mı görürüm hiç konuşmazlar gerçekten gelmiş derler bence gelip sevmiştir
(24 puan) tarafından
Allah mekânlarını cennet eylesin canım
0 oy
tarafından
Ağlayarak okudum resmen :(( çok üzgünüm 
(24 puan) tarafından
Nek dar da üzülsek geri gelmiyor ki canım malesef kıymetini bilin üzmeyin hayattaysa
tarafından
Basın sağolsun valla çok kötü oldum bir anda Allah'ım inşallah annenizi en güzel cennet bahçelerinde yaşatsın hamileyim ve bütün melek gibi annelerin en güzel cennet bahçelerinde olmalarını diliyorum.
(24 puan) tarafından
Allah razı olsun canım amin inşallah
0 oy
(19 puan) tarafından
Canım seni öyle iyi anlıyorum ki benim annemde vefat edeli tam 5 sene oldu. Senin gibi öyle rüyalar gördüm ki öpüp kokladım ağladım özledim seni dedim. Bunlar bi bakıma bilinç altımız. Ama bende inanıyorum geliyorlar yanımızdalar. Evlendiğim zaman annemi kayınvalidem rüyada görmüş. Tabi gerçekte hiç tanışmadılar bile. Rüyasında evime gelmiş, kızımın evi burası mı görmeye geldim demiş size emanet demiş
(24 puan) tarafından
Başın sağolsun Allah mekânını cennet eylesin canım nur içinde yatsın annelerimizin. Aynısı benim  teyzemin kızına olmuş babası vefat etti onunda evlendiğinde kocasının rüyasına gelmiş kızım sana emanet demiş
0 oy
(4,571 puan) tarafından
Basın sağolsun.. mekânı cennet olsun inşallah..  bende sürekli babamı dedemi babaannemi görüyorum her defasında hayattalar tekrar dirildikleri için çok seviniyorum ama tam oluceklermis hep kurtarmaya çalışıyorum sürekli bu rüyaları tekrarlar şekilde görüyorum bende merak ediyorum sürekli tekrar eden aynı rüyalar bi bilene sormayı çok isterim
(24 puan) tarafından
Allah mekânlarını cennet eylesin canım. Ben internette araştırdımda pek bişey bulamadım
(4,571 puan) tarafından
Bende baktım ama bende bulamadım maalesref :/ allah razı olsun canım tesekkurler
0 oy
(754 puan) tarafından
tarafından düzenlendi

Canım seni çok iyi anlayabilecek olanlardan biriyim. 5 aylık hamileyken 11 mart  2019 da annemi kaybettim. İçim çok yanıyor. Akciğerin de sebepsiz sertleşme vardı. Geçen sene kasımdan itibaren tıp fakültesi hastanesinde tedavi görüyordu. Hiç öleceği aklıma gelmemişti. Tedavi olacak dönecek ümidi vardı hep. Bu güne bugün hastaneden arasalar Bi yanlışlık oldu deseler ve annem yaşıyor olsa diye hayal ediyorum. Ama bunun imkansız olduğunu anlayınca oturup ağlıyorum. Çocuğum doğana kadar rüyamda kanlı canlı çok gördüm. Çocuğum doğduktan sonra da mezarını ve çevresini  mezarın olduğu köyü görmeye başladım. Oğlumun 55.gününde annem bebeği gözlüyor demekki deyip mezarına ziyaretine bebeğimle gittim.Ama şu sıralar hiç rüyamda göremiyorum, onu görmeye rüyamda da olsa çok ihtiyacım var. 

Canım senin annende seni ve bebeği gözlüyor olabilir. Ziyarete git. Yasin okut. Bi fatiha oku.

Bazı ruhlar Salih olurmuş yani istedikleri yere gidebilirlermiş. Bence annen bebeği sevmeye geldi canım. Ben annemi düşünürken Bi anda hiç kıpırdamaması gereken bir eşya kıpırdadığı zaman pencereye çok yakın bir kelebek veya kuş geçtiği zaman  annemin geldiğini ve geldiğini belli ettiğini düşünüyorum
(24 puan) tarafından
Allah rahmet eylesin canım benim mekanları cennet olsun inşallah. Anne olunca daha çok ihtiyacım oldu ona keşke yanımda olsada torununu görebilseydi çok istiyordu yorum sahibi olmak bebekleri çok seviyordu. Kanseri yenemedi malesef
(129 puan) tarafından
Of Allahim cok zor ya size ssbir versin rabbim cok uzuldum gercdkxdn aglamakdan helak oldum kendimi sıkıyorum eşim duycak diye
(754 puan) tarafından
Beklemediğiniz anda hayatın acı gerçeklerini yaşıyoruz canım işte :(
0 oy
(1,257 puan) tarafından
Okuyunca gözlerim doldu yaa inşallah koklamıştır torununu rabbin mekanını cennet eylesin çok güzel bir rüya görmüşsün kuzum 
(24 puan) tarafından
İnşallah canım çok teşekkür ederim amin
0 oy
(2,469 puan) tarafından
Hayır olsun canım bende dedemi görmüştüm oğlumu sevdi gitti öldüğünde oğlum karnimda 2 aylıktı çok ağladım torununu göstermedim diye benim dedeme içim yanıyor senin ki Anne kim olsa kapıya koşar canım benim ya 
0 oy
(5,363 puan) tarafından
Allah rahmet eylesin canim dua istemis derler bizde mekani cennet olsun
(24 puan) tarafından
Allah razı olsun canım inşallah amin
0 oy
(185 puan) tarafından
Bence sevmiştir bende babamı kaybettim yakın zamanda onun gelip beni ve oğlumu kolaçan ettiğini hissetiğim çok oluyor sürekli torununu ona götürüyorum oda bizi koruyup kolluyordur eminim basın sağ olsun 
(24 puan) tarafından
Başın sağolsun canım mekanları cennet olsun inşallah
(129 puan) tarafından
Basiniz sagolsun cok uzuldum ya :'(
(24 puan) tarafından
Allah razı olsun canım üzülme anneni doya doya sev sağlığında Allah uzun köşe nasip etsin tüm annelere
(185 puan) tarafından
Amin inşallah
0 oy
(1,325 puan) tarafından
Basın sağolsun cnm mekani cennet olsun belkide gelmiştir niye olmasın 
(24 puan) tarafından
Allah razı olsun canım amin inşallah
0 oy
(2,696 puan) tarafından
Ruyada konusmamis gelmis galiba konusmus olsa onun yerine gecen oluyomus insallah gelip sevmistir torununu
(24 puan) tarafından
İnşallah canım
0 oy
(2,126 puan) tarafından
Bnce ewett canım bak rabbim rüyanda gösterilse

Allhim rahmet eylesin sabır versin
(24 puan) tarafından
Allah razı olsun canım sağol Allah annelerinize uzun ömür versin inşallah
0 oy
(129 puan) tarafından
Bu post karsima nasil cikti simdi bilmiyorum normalde kayitsiz bir sekilde uygulamaya bakiyorum vardi sildim herneyse.agliyorum suan kalbim sıkıstu boyle seylere asla dayanamam. Basin sagolsun cok uzuldum gercekden. En buyuk korkum ve diger yorum yapan kisiler sizlerinde başları sagolsun mekanlari cennet olsun insallah  cok coi uzucu :'(
(24 puan) tarafından
Amin inşallah tüm ölmüşlerin mekanları cennet olsun.
(24 puan) tarafından
Üzülme. Ben neyden korkup üzüldüysem hepsi başıma geldi. Küçükken kuzenim hamile kaldı ve bebeği gelişmediği için kürtaj yaptılar. Ne saçma öyle şey mi olur makinadan organlar nasıl görünür ki dedim çocukluk aklı işte. Gün geldi evlendim hamile kaldım aklıma geldi birden. O gün kanam oldu hafif doktora gittim bebeğimin gelişimi durmuş 11 haftalıkken kürtaj oldum. Sonra bir akrabamız evlendi, düğününe 40 gün kala kayınvalidesi vefat etti. Ay nasıl olur kim bilir nekadar üzülmüştür düğünü nasıl geçmiştir dedim. Düğünüme 10 gün kala annem vefat etti. Düğün mü yaptım kendime işkence mi nasıl geçtiğini ben bilirim daha bir kez açıp seyretmedim düğünümü. Bu yüzden Allah göstermesin de geç canım üzülme anneni doya doya sev Allahım tüm annelere üzün ömür versin. Bu arada şimdi çok şükür bir oğlum var 3 aylık olucak yakında Allah uzun önür versin
(129 puan) tarafından
Ben herseye uzuluyorum biliyormusun hep kafama takiyorum yani soyle diyim mesela oturuyoeuz guluyoruzya. Sonra aklima annem babam geliyor ya birsey olduysa ya yarin bisey olursa diyorum bir ara cok kotuydum bildiginiz yasiyamiyordum dusunmekden yasiyamiyordum. Boyle seyleri en ince ayrintisina kadar dusunurum karsimdakinin acisini kendimmis gibi hissediyorum Allahim sana sabir versin insallah
(24 puan) tarafından
Düşünme gerekirse her saat ara ama aklına kötü şeyler getirme. Babam hayatta çok şükür günde 10 defa belki daha da fazla konuşuyoruz içim rahat etmiyor ya onada Bi şey olursa diye. Allah acılarını göstermesin
(129 puan) tarafından
Amin herkesin insallah cok sagolunnnn
Reklam

İlgili sorular

16 cevap 213 göst.
18, Şubat, 18 Meryem Nur (71 puan) tarafından soruldu
1 cevap 59 göst.
5 cevap 114 göst.
27, Temmuz, 27 M❤️ (534 puan) tarafından soruldu
1 cevap 19 göst.
5 cevap 60 göst.
9 saat önce Burcukuzey (185 puan) tarafından soruldu
2 cevap 44 göst.
18 saat önce Magic mom (273 puan) tarafından soruldu
Reklam

35,437 soru

341,523 cevap

607,241 yorum

3,736 kullanıcı

Kategoriler

...