548 göst.
(207 puan) tarafından
tarafından düzenlendi
Sezaryen artmış kolaya kaçmalar varmış doktorlar tembellik yapıyorlarmış arkadslar tamam doğumdan korkanlar vardır normal doğum da cidden çok zor bir şey sezaryen nasil kolay olabilir Allah'ım nefes almak bile zor gülerken ağladım karnımın acısından normal doğumda öncesi sezaryen sonrası vallla kusura bakmayın kizlar kisyaslama yapanlarin ağzına vurcam artik 3 gündür açım ya kayısı suyu ve su gibi çorbadan baska bir şey yeniyoruz tuvalete oturamıyorum dahaa ne olsunn yasamak icin en onemli seyler bunlar 
Reklam


29 Cevaplar

0 oy
tarafından
Bence sezeryan daha zor ya Allah yardımcın olsun inşallah bir an evvel iyi olun . Şahsen ben korkuyorum sezeryandan kadının bagirsagini mideye mı ne dikmişler ağzından dışkı gelmiş sonra birinin bebeğinin yüzünü neşter ile kesmişler çok riskli birşey sezeryan neresi kolaya kacmakmis 
(1,921 puan) tarafından
Kız ne bi ayı ben ilk doğumumda 2 yıl hiç oturamadım öyle ayakta geçti resmen 1 kere bile olsun oğlumu ayağımda salkayamadım necburen oturduğumda 2 kişi beni oturtuyodu kalkmak zaten işkenceydi yine 2 kişi beni kaldırıyodu neler çektim ben
(477 puan) tarafından
2 yıl mıı :) naptılar size o kadar ya
(1,921 puan) tarafından
Zor bi doğumdu bebek çıkmıyodu dr bgnim kuyruk sokumu ktmiğimi yamultmuş 8 sene oldu halgn çtkiyorum emardada çıktı şimdi oturduğumda kemik  etime batıyo
(477 puan) tarafından
Ayy çok kotu olmuş çok geçmş olsun ya. Allah şifa versn. :/
tarafından
Ay siz ondan sezeryan oldunuz . Valla hakikaten ikiside çok zor ama hangisi hayırlı olcaksa o olsun herkes için normal doğum yapıp herşey normal devam etmiyor yani bir kadın bundan 6 yada 7 yıl evvel show habere çıktı vajinasindan büyük abdesti gelmiş nasıl kesip dikmişler ise yani ben de çok şaşırdım mahkemeye vermişti doktoru
Reklam


+1 oy
(661 puan) tarafından
Normal dogurdgu için kendini kahraman sananların lafi o..iki normal doğum yaptım ilkinde bir ay yataktan kalkamadım rahimde varis vardı dikiş çok fazlaydı iltihaplanmıştı yataktan dönemiyordum oysa doğumun 3.gunu süslenmiş misafir karsilayanlari görüyordum anam ağladı ikk doğumda annem 22 yıl önce sezeryan olmuş bazen sizladigini hissediyorum der kesi yerinin normalin şeklinden çok bünye meselesi 
(1,921 puan) tarafından
Bendf 2 normal y.sezeryan oldum bana sezeryan daha kolay geldi sadece sezeryanda yanma oluyodu o çok zordu
0 oy
(1,921 puan) tarafından
Normal doğummu yaptın yoksa sezerryanmı canım geçmiş olsun
(207 puan) tarafından
Sezaeyen cnm
(1,921 puan) tarafından
Bende 2 normalden sonra3.yü sezeryan oldum sdzeryan daka kolay geldi bana peki sendede yanma oluyomu
0 oy
(3,023 puan) tarafından
Doğumun kolayı yoktur sezeryanında çok zorluğu. Ar bnde sezeryan oldum herşeyim normale uygunken kendim karar verdim böyle yaptım kimseyi de ilgilendirmez kendimi nasıl güvende ve iyi hissediyorsam öyle yaparım boşver geçici bir süre cnm bık sıvı al ve en önemlisi yürü yürüdükçe tüm ağrıların hafiflicek 
+1 oy
(1,989 puan) tarafından
Vajinal doğum yapmak marifet değil ki sağlık sorununumuzdan olabilir benim gibi erken doğum yapmak zorunda olabilir kıyaslama mi yapıyor karşındaki cevabın su olsun benim gectigim yol daha zorluydu öyle olması gerekiyor du öyle oldu kimse yatakta kalmak istemez kimse dikiş acısını çekmek istemez ve sana nazaran ben daha çok zorluk çektim bebeğim için bedenim atılan o kesiyi gururla taşıyacağım.
(1,214 puan) tarafından
+verdim bacim cok dogru
(1,989 puan) tarafından
Teşekürler be.be.ğim :)))❤⚘
0 oy
(2,044 puan) tarafından
İkisi de zor kişi göre değişir ben sezeryan oldum kendim yürüdüm wc çıktım kendim gezdim ağrım vs olmadı hamdolsun ama kırmak olup coook ağır cmgeciren de var sezeryan olup çok ağızlar biraz doktor kalmış Bi şey bence bid etkisinin yapısına 
+3 oy
(1,879 puan) tarafından
Normal dogumuda fazla kucumsuyosunuz.
(520 puan) tarafından
Sezeryanı basitleştirmiycez diye normal doğumu gömmüşler baya :) öyle şey mi olur benim canımdan can gitti doğururken Hayret bişey :)
(1,879 puan) tarafından
Aynen ya bildiğin normal doğumda çok kolaymış gibi anlatılmış.
Ama hepsinin zorluğu var ve vucut normal dogum yapmak için uygun farklı seyler olur o zaman sezeryan olunur zaten.
Sezeryanda sonradan agri cekiyosun
Normal dogumda ise dogum abina kadar bebek icinden cikana kadar cekiyosun bide kendi dikkat etmeyip bakmazsan dogumdan sonrada cekiyosun dikisler yuzunden
(520 puan) tarafından
Ben kendime dikkat ettiğim halde doğumdan sonra da bi hayli toparlanamadım enfeksiyon flan yoktu ama dikişlerimin acısı beni mahftti oturamadım kalkamadm doğru düzgün doğumdan önce çekiyorsun acı bityo demek yanlış olur o yüzden hem öncesi hem sonrası var :)öyle gömdükleri kadar hafif değil yani :)
(320 puan) tarafından
Ya bikere onu bi gececek herkess normal dogum en zoruu o sanciyi o agriyi  bu dunyada baska  biseyle kiyaslayamazsinz bile. Ha yok o sezeryn olmus oburu normal tercih meselesi kime ne. Ama zora kolaya gelirsen normal zor
+4 oy
(79 puan) tarafından
Normal doğuranda sezeryan yapanda ANNE oluyor insanlar bunu ayırt edemiyorlar bence... 
0 oy
(7,561 puan) tarafından
Bol bol hareket et. Ne kadar hareket edersen o kadar cabuk toparlanirsn
0 oy
(1,254 puan) tarafından
Ben ağrısını dizisini bilemem ama geçmiş olsun Rabbim şifa versin inşallah 
0 oy
(4 puan) tarafından
Daha önce de soyledim smdi bi daha söylüyorum anam agladiiiiiiii smdi ikinci gebeligim 3 aylik hamileyim ve dogumdan cok korkuyorum sirf sezeryn olacağı için umarim normal yapar doktorum 3 yil gecti ama risk almıyorlar ve ben daha once dogum yapmamis gibi aklima gelicne tuylerim kalkiyor
0 oy
(270 puan) tarafından
Sezeryan dogum sonrasi zor . Normal dogum dogum sirasinda zor ayni anda ikisinide yasadım
0 oy
(1,043 puan) tarafından
Ben sezeryandan daha cok korkuyorum cunku sonrasi cok kotu..
0 oy
(355 puan) tarafından
Katılıyorum sana bende normal doğumu  çok istemiştim ama bebeiğin sağlık durumu neticesiyle acil sezeeyan oldum bunada şükür ama ilk günler canımın acısında  ağlıyordum gülemiyorum oturamıon  bişiler yesem su bile içsem tuvaletim  gelcek  die aklım cıkıodu  3 4 gün sadece çorba içtim  tek katı yiyip büyük abdestim gelir yaoamam korkusundan 37 gün oldu hala sızlıo biraz yürüdüğümde canım yanıo    aklı olan normal doğurur  korkuorum diyip sezeryan olmak moda oldu  neredeyse  olmayın anacım olmayın normal doğurun hem çocugunuza rahst bakın hem kendinize 
0 oy
(255 puan) tarafından
Kim demiş ya, tabi ki sezaryen daha zor. Ben iki defa normal doğum yaptım. Sezaryen olmiyim diye dua ettim. Normal doğumun öncesi, sezaryenin sonrası çok zor. Annem son kardeşimde sezaryen oldu. Dedi ki aman kızım sakın bile isteye sezaryen olma. Çok kötü birşey. Halâ çekiyorum dedi. Kardeşim 15 yaşında düşünün yani. 
0 oy
(78 puan) tarafından
Ben henüz doğum yapmadım fakat bende sezeryandan korkuyorum inşallah bi sıkıntı çıkmaz bıçak altına girmek bence daha vahim bi durum bazıları iyiki normal doğuruyorlar bide cakasını satıyolar bunun ne bilim bana garip geliyo belkide yaşamadığım için 
0 oy
(1,753 puan) tarafından
Anlıyorum seni aynı şeyleri bende yaşadım:)))
0 oy
tarafından
sezeryanmı  oldun kuzum sezeryan çok zor ya
0 oy
tarafından
bende sezeryan oldum 15 gün dikiş yerlerimin ağrısını çektim çok kötüydü 
0 oy
(1,316 puan) tarafından
Bende sezeryanlıyım canım tamam şu konuda hak veriyorum canın acıyo gülerken öksüremiyosun bile ancak ne kadar fazla yürürsen okadar çabuk iyileşirsin bende 12 günlüğüm dipcik gibi oldum birazcık ağrım var ama çok iyiyim evladımda çıksın da hastaneden daha iyi olcaz 
Reklam

İlgili sorular

2 cevap 86 göst.
26, Eylül, 26 Esra Ceyda (29 puan) tarafından soruldu
17 cevap 543 göst.
2, Haziran, 2 elif merve❤yusuf (2,135 puan) tarafından soruldu
4 cevap 212 göst.
2 gün önce ALoNe AnGeL.. (1,276 puan) tarafından soruldu
14 cevap 783 göst.
19, Ağustos, 19 misafir tarafından soruldu
2 cevap 192 göst.
15, Mayıs, 15 Eymen kuşum (1,944 puan) tarafından soruldu
7 cevap 214 göst.
22, Nisan, 22 Esra tuzen (1 puan) tarafından soruldu
Reklam

35,064 soru

338,055 cevap

600,384 yorum

3,718 kullanıcı

Kategoriler

...