376 göst.
(334 puan) tarafından
Kizlar bugün ettiğiniz dualar makbul oldu Allahım hepinizden razı olsun maddi acidan zorda olduğumuz icin 7 aydr gittigim doktoru bırakmıştım bugünkü kalple ilgili şeyleri yeni doktor söylemişti. Esimde tekrar eski doktoruna bi git o da baksın hemen sezeryan grme dedi. Çok şükür gttik aksam hem bebek hemde ben cok Iyiyiz bizi korkutan o doktoru da şikayet edicem bebegimin ne kalbi kötü ne de benim suyum bitmemişti yani yarin sezeryan olmuycam. Hepinizden ALLAH razı olsun yanimda oldugunuz icin ❤❤❤❤❤❤
Reklam


7 Cevaplar

0 oy
(1,115 puan) tarafından
Aynen tek drla karar almaman iyi olms gecmis olsun 
(334 puan) tarafından
Aynen canm cok sukur kendi doktorunu bırakmamak lazım ama bazen olmuyo iste cok sukur cok mutluyum cok teşekkür ederim
Reklam


0 oy
(1,488 puan) tarafından
Gozun aydin canim :))
(334 puan) tarafından
Cokkkk teşekkür ederim canim sagolasin
0 oy
(1,893 puan) tarafından
Sevindim canim saglikla kucagina alirsin ins bebegini
(334 puan) tarafından
Aminnn canm benim cokkk teşekkür ederim ❤
0 oy
(208 puan) tarafından
Canım gözün aydın rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah
(334 puan) tarafından
Aminnn canm benm cok sagol allah razi olsun çok teşekkür ederim
0 oy
(1,047 puan) tarafından
Cok sukur csnim benim ❤ demekki her doktora inanmamak gerekiyormus
(334 puan) tarafından
Aynen allah bildiği gbi yapsın heryere şikayet etcem :(((
0 oy
(661 puan) tarafından
Çok şükür Allah'a çok sevindim canım.Allahim sağ salim kucagina almayı nasip etsin inşaallah ❤
(334 puan) tarafından
Aminnn canm allah razi olsun çok teşekkür ederim çok sagol
(661 puan) tarafından
Rica ederim canım benim
(334 puan) tarafından
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
0 oy
(916 puan) tarafından

Oh çok şükür cnm çok sevindim <3

(334 puan) tarafından
Bende cok sevndm :))) allahım razi olsun dualarinda bana da yer verdin cok teşekkür ederim canm ❤❤❤
(916 puan) tarafından
Rica ederim canım inan çok sevindim ben sana demedim mi üzülme diye bak Allaha çok şükür her şey iyi
(334 puan) tarafından
Çok üzüldüm saatlerce ağladım sagolsun kaynanam yalnız bırakmadı moral verdi esimde oyle geçti gtti atlattık :)
(334 puan) tarafından
Biliyorum canm aile olduk burda cok teşekkür ederim valla
(916 puan) tarafından
Allah başından eksik etmesin inşallah canım evet birbirimizi tanımasakta her daim dualarımız beraber
(334 puan) tarafından
Amin canm benm ne güzel dedin haklisin valla iyi ki varsınız ❤❤❤
(916 puan) tarafından
Sende iyi ki varsın cnm ❤
(334 puan) tarafından
Kocaman kalp ❤❤❤
Reklam

İlgili sorular

11 cevap 247 göst.
24, Ekim, 24 Çerkez kızı (1,161 puan) tarafından soruldu
7 cevap 158 göst.
6 cevap 86 göst.
10 cevap 350 göst.
9 cevap 157 göst.
8, Temmuz, 8 yagmur06 (487 puan) tarafından soruldu
12 cevap 148 göst.
11, Mayıs, 11 Meryem Ana (378 puan) tarafından soruldu
Reklam

35,572 soru

342,570 cevap

609,009 yorum

3,744 kullanıcı

Kategoriler

...