486 göst.
(4 puan) tarafından
Evli olup evi ayri olmayan gelinler varmi aranizda :"(
Reklam

9 Cevaplar

0 oy
(61 puan) tarafından

Ben . Ve seni gibi pismanim ama pismanlik fayda etmiyor  canim

(4 puan) tarafından
Neden pisman oldun peki ;"(
Reklam

0 oy
(462 puan) tarafından

Eviniz varsa eşinin aklına gir ayır madem tabii durumunuz varsa 

(4 puan) tarafından
Evimiz yok suan yasadigjm ev var ve ayni bahcede iki eltimde oturuyo onlar ayri ben evin icindeyim :"(
(462 puan) tarafından
Sen evi olup aynı evin içinde deyınce ben oyle anladım. İyi de 2 eltin ayrıysa evi sende evlenmeden deseydin eşine bende ayrı oturmak istiyorum diye ilk başta İnsan kalabalık istiyor aile sıcaklığını filan ama sonra gördüğü gibi çıkmayınca üzülüyor kaynanan filan karısıyorlar mı neden şikayetçisin ki
(4 puan) tarafından
Ya ben sadece benim ait olduguna inanmak istiyorum herseyin hergun benden habersiz eve gelen eltilerim bise istediginde veriyo bu benim hosuma gitmedi az cok tartistik kaynanam iyi fakat onlarinda esleri var nihayetinde alsinlar iste bende bu evin kadiniyim ama yok iste pisman oldum kabul ettigim icin
(462 puan) tarafından
İyi de eve alınanları eşin mi alıyor yoksa kayınbaban filan mı paylaşmak kötü birsey değil ki senin de eksiklerin olur sende onlardan rica edersin. Muhtemelen sen olmadan önce de öyleydi boşuna kalp kırma veren el alan elden hayırlıdır. Bereketi bol olur he su var alıp da sana nankörlük etseler arkandan dedikodu yapsalar huzursuzluk çıkarsalar haklısın diyecem sadece sunu bil kuzum düşmez kalkmaz bir Allah gün gelir öyle bir yerde muhtac olursun ki bunları düşündüğün için pişmanlık duyarsın yapma emin ol senin eksiğin olsa söyle onlar da yapar birlik olmak iyidir art niyet olmadığı sürece
(4 puan) tarafından
Ben sadece evimden bise verilicekse kayinvalidem bana danisip versin diyorum yoksa veririm ben ev birlik olunca hicbiseye mudahale edilmiyo ilk bebegimi dusurdum ikinciside sorunlu suan cok kotu durumdayim kardesim hep stres yapiyorum cok pisman olmusum evlendigime
(462 puan) tarafından
Şimdi anlamadığım ev senin kayınvaliden mi sizle kalıyor yoksa ev kayınvalidenin siz mi onunla kalıyorsunuz? Takıntı haline getirme bunları gelmelerinden de rahatsız oluyorsan uyarırsın ağırlaştım kalkamıyorum size hizmet edemiyorum gibi tatlı sözlerle hem hatır almış olursun hem de rahat edersin düşüncen suan yanlıs kime ne zaman ne sekilde muhtac olacağını bilemezsin sana sorun çıkartıyorlar sa eşinle güzel şekilde otur paylaş böyle kendini de yıpratırsın
(4 puan) tarafından
Kayinvalide ve kayinpederle yasiyoruz evin kucuk ogluyla evliyim aslinda ben kayinvalidem kanser diye kabul ettim uzuldum durumuna geldim iyilesti zamanla paylasamiycagimiz seyler olustu ve pisman oldum yani evin salonu resimlerle dolu kaldir diyemiyorum evde bazi konularda mudahalem yok
(462 puan) tarafından
Onların evıne gelmişsin neticede tamamen senin değil yani belli yerlerde karısman zaten doğru olmaz dagdan geldi bağdakini kovuyor derler sonra sen insanı görevini yapmışsın bak ne güzel sahip çıkmışsın hastalık da Allah razı olsun senden. Bu durum da büyüklerle kalıyorsan ve ev onların sa sana ait birşey vermedikleri sürece karışma hakkın zaten yok çünkü paylaşıma açık bir evdesin ve sonradan gelen sensin söz hakkın belli yerde olmaz. Ya katlanacaksın ya da eşinle konusup evini ayıracaksın.
0 oy
(501 puan) tarafından

Niye evin varkn birliktesn ki cnm

(4 puan) tarafından
Evimiz yok :"( kayinvalidemlerle oturdugum ev tek var
(501 puan) tarafından
Cok zor Allah yardmcn olsn kiraya cikma imkanjjn yokmu
(4 puan) tarafından
Esim kabul etmiyo cok agliyorum tüm arkadaslar tüm kuzenler hergun hava atiyo esim bile ne kadar aci cektigimi biliyor :"(
0 oy
(12 puan) tarafından

Valla canım sabrın sonu selamettir ben 15 yaşında evlendim 5 yıl boyunca kayinnamla yasadim bu 5 yilin son 1 yilinida eltim dahil yasadik yani hem dul kalan eltim hem kayinnamgil hem biz ve ilk ogluma hamileydim bide benimde zor gecen zamanlarim oldu ama geçti sonuçta kafana takip ta canını sıkma 5 yılın sonunda ayni bahcenin icine ev yaptırdık orda oturuyorum simdi 2. Bebise hamileyim yani diyecegim zamaninda sabrettiysemde simdi keyfini sürüyorum:) Allah yardımcın olsun yani tek sen degilsin bu durumda olan bizlerden daha kötüsü olanda vardir emin ol sen gönlünü ferah tut su akar yolunu bulur elbet :)

(4 puan) tarafından
Cok fitne bi eltim var geldim geleli ortaligi karistiriyo bunaltti beni o zaten bide hep evime geliyolar coluk cocuk herkes basimda icim o kdr doluki agliyorum suan
(12 puan) tarafından
Inan bana tam beni anlatmissin seni suan cok iyi anliyorum cunku hepsini bende yaşadım fazlasıyla hemde bende cok ağladım cok kez pisman oldum ama dedim yaa geçti seninkide geçecek elbet :)
(4 puan) tarafından
Esini seviyormusun peki
(12 puan) tarafından
Sevmesem okadar yil herseye katlanamazdim herhalde :)
0 oy
(5,080 puan) tarafından

Nasıl yani karı koca ayrı ev mi yoksa kayınvalide mi ?

(4 puan) tarafından
Kayinvalideyle birlik
(4 puan) tarafından
15 yil dile kolay sabir tasimisin sen
(4 puan) tarafından
Peki nasil ayrildin evden ve esin niye ayirmadi zamaninda
0 oy
(503 puan) tarafından

Bir buçuk yıllık evliyim. Kayınpederim ve kayınvalidem geçen pazar ben uyurken eşimi çağırmışlar özetle 'Bu böyle olmuyor, siz ev bakın en uygunu bu' demişler.  Bu kara kışta 4 aylık hamileyim eşim de işten çıkarıldı... hiç beklemiyordum böyle bir şey ama yine de gönülleri olsun, kendileri istemiş ne desek boş. Şimdi bugün ev baktık bir iki yarın da bir yere bakacağız ona göre karar vereceğiz. Bir tek yatak odası yapmıştım çeyiz. Geldiğim gibi gideceğim Allah birlik oturana da ayrı oturana da yardim etsin.  Rabbim evsiz olana darda olana yardim etsin. Her işin bir zorluğu var, herkes yaşadığını bilir. Rabbim hepinize yardim etsin kızlar. Para pul kazanılır önemli olan sevdiklerimizi kaybetmemek, onlara olan güvenimizi kaybetmemek. Allah hepimizin hakkımda hayırlısını nasip etsin. 

(789 puan) tarafından
Rabbim uardmcn olsn insalah cnm ama yardmci olurlar heralde herseyi esine yuklemezler insallah , aslnda ev ustne ev zor oluyor , eminol kndi evn olnca cok daha huzurlu ve mutlu olucaksim  iyi ki diceksin
(503 puan) tarafından
Sağol gülüm yok yardm etmezler. Edemezler. Eşim de ben de istemeyiz zaten.  Bir iğne dahi istemiyiz. İnşaAllah kendimiz k3ndimize yeteriz.
0 oy
tarafından

Ne yazık ki ben :(( ama 1.5 sene kaldı ayrılmaya

0 oy
(789 puan) tarafından

Bizim ev ayriydi yeme icme hersey birdi , cok zorlaniyordm , evimi ozluyordm resmen yatmadan yatmaya eve gelrdk gece   ,  ama sukur bitti gitti evimdeym istdgm saatte kalkiyorm yiyo iciyorm rahatm huzurluym karisanm yok edenm yok dirdir yok sukur olsn rabbime ayni evde olsam kafayi yedirtirdiler herlde bana 

0 oy
(75 puan) tarafından

Ben ve omur boyu yasamak zorundayim burada kucuk cocuk her zaman ailesi ile yasar 

Imkanim var ama şu sacma sapan gelrneklet yuzunden ayrilamiyorum ne olacaksa sonum

Reklam

İlgili bir soru bulunamadı

Reklam

39,352 soru

383,111 cevap

685,615 yorum

3,973 kullanıcı

Kategoriler

...