Genel yaşamımızda Türkçemiz konuşmamızi kimse bilemediği için sadece klavye uzerine yorum yapabiliyorsunuz..
Ben şakasına çoğu kelimeyi saçma kullanırım yazımda özellikle bu benim Türkçe'min kötü olduğuna veya kitap okumadığım anlamına gelmez
Kısaca ruh halime bağlı bir durum
:) Gerisi muamma
miribaaa yorumlara bakıp cikacam
1,512,676 soru
24,672,177 cevap
367,322 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın