0 oy
218 göst.
Aile & Aşk kategorisinde tarafından
_İnsanlığın yüz akı, Peygamber Efendimiz ﷺ in sâdık dostu,_ 

 _Hazreti Ebubekir (Radıyallâhu Anh )’a sormuşlar,_ 

 _“Efendim, nasıl böyle mükemmel bir insan oldunuz?”_ 

 _demişler._ 

 _“Bazı şeyler istediğim gibi olmaya olmaya...”_

 _diye cevap vermiş._ 

 _En iyisi hayatı ve insanları oldukları gibi kabul etmek._ 

 _Ne isteklerimiz olunca aşırı sevinmek, ne de olmayınca aşırı üzülmek._ 

 _“Hayırlısı” deyip, geçip gitmek._ 

 _Hayırlı, huzurlu, geceler Gönlü güzellerim..._ 

 _Gecenin sahibine Emanetsiniz.. ✨  _ 

.

2 Cevaplar

0 oy
(3,487 puan) tarafından
 
En İyi Cevap
Postlarının hastasıyım ❤️☺️
-Reklam-
0 oy
(1,615 puan) tarafından
Allah razı olsun güzel paylaşımın icin önceden cok üzülürdüm bi istedigim olmayınca mesela şimdi aştım bu sorunu olmuyorsa rabbim daha güzelini nasip edecektir biliyorum hayırlı geceler canım

İlgili sorular

0 oy
15 cevap 628 göst.
11 Mayıs 2024 Aile & Aşk kategorisinde Hayal1907 (337 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 341 göst.
30 Aralık 2022 Diğer kategorisinde Ozgen (2,272 puan) tarafından soruldu
+7 oy
14 cevap 367 göst.
0 oy
1 cevap 216 göst.
13 Nisan 2022 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,755 soru

24,673,389 cevap

367,400 kullanıcı

...