224 göst.
(229 puan) tarafından
Dün karşı komşumla anlaştık yarın oturmaya gel diye kısır yapalım dedi tamam bende makarna salatası yapayım çay demler yeriz dedik. Komşum çok iyidir hep yardımcı olur koşar gelir bşy olsa falan ama bazı huylarını sevmem. Oda bugun 1 gibi cocugunu parka çıkardı dönüşte çocuğu uyutup haber veririm sana gelirsin dedi hala haber vericek malzememi hazırladım bekliyorum suan saat kaç oldu öğlen görüşcektik sözde kaç kere aradım açmadı msj attım cvp yok, az önce aradı daha cocugu öğlen uykusuna yeni yatırcam ararım birazdan seni dedi. Sanki zorla gidicekmişim gibi oldu halbu ki o demişti. Madem ayarlayamadın kendini niye bekletiyosun ki ara işim cıktı de yada geç dönücem de 
Reklam

8 Cevaplar

0 oy
(3,200 puan) tarafından
Neden bir kaç kez aradın mesaj attın ki Bn 1 kere bile aramam yada samimiysek çok 1 kere ararım hadi ev sahibi o arayıp buyur gel gelicek tin demesi lazım senin zorla gitmek ister gibi bu kdr araman garip olmuş cnm 
(229 puan) tarafından
Yani ne biliyim hep ararız birbirimizi samimiyizde ayıp olmaz diye düşündüm bide hazırladım herşeyi bekliyor diye
Reklam

0 oy
(2,034 puan) tarafından
Yerinde olsam hiç aramazdim yaptigida ayip zaten cagirirsada şahsen ben olsam gitmezdim resmen zorla gideceksin gibi olmuş bu
(229 puan) tarafından
Evet gerçekten öyle oldu hadi cocugu var bişey demiyim dedim ama bidaha bu kadar aramıcam. Çocugunun her istediğini yapıp şımartır o yüzden parktan getirememiş gönlünü yapmış öyle diyo
(2,034 puan) tarafından
Ama bunu sana haber vermesi gerekirdi
(229 puan) tarafından
Dogru söylüyorsunuz üzüldüm de aslında ama bu seferlik gidicem hazırlığım kalmasın öyle
0 oy
(2,602 puan) tarafından
Bi daha çağırırsa da sen gitme bosver hiç sevmem öyle insanları buluşak diyip sanki yalvariyomjs gibi yapıyorlar 
(229 puan) tarafından
Yani öyle ama iyi Bi insan oldugu için kıyamıyorum da ama kızdıgımıda diyemiyorum. Bana yardımı cok dokunuyor sağolsun hamileyim diye
(2,602 puan) tarafından
O zaman sesini çıkartma cnm
0 oy
(1,210 puan) tarafından
Canım ben insanlarla o kadar samimi olmam hemen bayağı bir zaman geçip tanımadan çünkü üzülen ben oluyorum illaki bisey cikiyor kaç yıllık komsun
(229 puan) tarafından
6 yıllık komşuyuz yenide değil yani çokta iyi bir insan ama arada kızıyorum ona
0 oy
(1,993 puan) tarafından
Yerinde olsam biraz gecikince 1 kere arardim acmasa daha aramazdim yada mesaj cekerdim oturcak miyiz ona gore malzememi hazirliyorum diye cevap verirse ne ala vermezse de hicbisey yapmam evimde otururdum. O beni arayincada senden ses cikmayinca bende oturmicaz diye yapmadim derdim.
(229 puan) tarafından
Dogru buda mantıklıymış işte düşünemedim
(1,993 puan) tarafından
Aklinda olsun bidahaki sefere oyle bisey olursa bu sekilde davranirsin. Ben hep boyle yapiyorum hic sevmedigim seydir anlasipta sonradan bekletilip ekilmek.
0 oy
(1,289 puan) tarafından
Ben olsam ararsa bile gitmem artık 
0 oy
(1,631 puan) tarafından
Ben olsam aramazdim asla madem kendisi soyledi onun aramasini beklerdim.. boyle sanki zorla gidecekmisin gibi olmus 
0 oy
(2,558 puan) tarafından
Bidaha arama cagirirsa da gitme yani ben olsam ole yaparım
Reklam

İlgili sorular

9 cevap 306 göst.
8, Kasım, 8 ikmkadin (19 puan) tarafından soruldu
12 cevap 268 göst.
2, Ekim, 2 İsmiAŞK (2,028 puan) tarafından soruldu
19 cevap 342 göst.
25, Eylül, 25 İnstructor (156 puan) tarafından soruldu
11 cevap 236 göst.
10, Eylül, 10 Minnoşun Annesi ❤️ (153 puan) tarafından soruldu
8 cevap 254 göst.
5, Ağustos, 5 vios (20 puan) tarafından soruldu
Reklam

39,965 soru

382,899 cevap

685,461 yorum

4,011 kullanıcı

Kategoriler

...