139 göst.
(2,615 puan) tarafından
Evde limonata yapan varmi ben cok yapiyorum ama bu sefer limon tuzu koymicam herhangi bi degisiklik olur mu ? 

9 Cevaplar

+1 oy
(622 puan) tarafından
Ben limon tuzu koymadan yapıyorum  
(2,615 puan) tarafından
Bende oyle deniyim bundan sonra
+1 oy
(1,713 puan) tarafından
bnde koymuyorm limonu rendeliyorm seker atyrm içine bekletyrm suda sonra suzuyorm limonlarinidaa sıkıyorum
(2,615 puan) tarafından
Sagol canim....
0 oy
(4,030 puan) tarafından

Limonun kilosu çok pahalı bu aralar kismeler yapmıyordur eminim :D

(2,615 puan) tarafından
Yani simdi olmasa bile onceden yapan illaki olmustur diye şeettim :D
(2,307 puan) tarafından
Kismeler guzeldi :))
(4,030 puan) tarafından
Nefis yemek tarifleri e bak orda güzel tarifler var
(4,030 puan) tarafından
Teşekkürler rabiauacim :)
(2,307 puan) tarafından
Rica ederm.hayatim ne demk :))  duygu ve dusuncelerimi sakliyamam asla :)
0 oy
(212 puan) tarafından
Ben buzluğa portakal ile limon atıyorum donuyorlar sonra 2 limon 2 portakal onları robottan geçiyorum üstü yaklaşık 2 litreye yakın su katıyorum birazda şeker bir süre öyle bekletiyorum sonra süzüyorum miss gibi oluyor
(2,615 puan) tarafından
Sagol canim bende oyle yapiyorum
(212 puan) tarafından
Rica ederim canım
(1,357 puan) tarafından
Ben buna limon tuzuda ekliom 2 3 tane
(2,615 puan) tarafından
Bende ekliyordum da artik eklemeden denicem
(212 puan) tarafından
Limon tuzuna gerek yok canım limonun kendi aroması yetiyor zaten
(1,357 puan) tarafından
Renk verio diye okumustum zararlimiki
(212 puan) tarafından
Ben sağlıklı buluyorum kendi açımdan diyorum çaydanlığın alt kısmı kireç oluyor çaydanlığı su doldurup içine limon tuzunu katıyorum çaydanlıktaki kireçi söküyor yani kireçı sökecek kadar asidi olan birseyi vücuduma sokmak istemem ben o yüzden kullanmayı tercih etmiyorum
(2,615 puan) tarafından
Aynen bende oyle biseler duydum ogluma da icircem o yÜzden artik kullanmicam
0 oy
(226 puan) tarafından
Aşeren girmesin yazan postlara ayrı Bi ilgim var yaa acaba hangi yiyecekten bahsediliyor diyorum :D
(2,615 puan) tarafından
Aynen bende hep girer bakarim :D
0 oy
(1,426 puan) tarafından
Ben hiç limonataya limon tuzu koymam.
(2,615 puan) tarafından
Bende koymiyim bari Sagol canim
0 oy
(2,664 puan) tarafından
Tarifi werirmisin bende denim daha ince hic yapmadim
(2,615 puan) tarafından
2 portakal 1 limonu dograyip buzluga atıyorum kabuklariyla beraber cikardigim zaman robottan geçiriyorum 3 litre su ekliyorum damak tadina gore seker ekleyip 15 20 dk bekletiyorum sonra suzuyorum canim
(2,664 puan) tarafından
Saol canim benim
0 oy
(314 puan) tarafından
Ben koyuyorum güzel oluyo yogunlaştırıyo tadını .
(2,615 puan) tarafından
Bende onceden koyardim da simdi koymadan denicem
(314 puan) tarafından
Koyma bakalım bide böyle dene bidakine bende koymayım nasıl olcak bi bakim
0 oy
(540 puan) tarafından
Yapiyorum limontuzu koymadan daha rahat içiliyor bana göre limontuzu midemizi rahatsız ediyor bizim eşiminde  benmde
(2,615 puan) tarafından
Anladim canim bende koymam bundan sonra

İlgili sorular

5 cevap 127 göst.
2 gün önce YeniiiAnneee (26 puan) tarafından soruldu
15 cevap 184 göst.
5 cevap 115 göst.
10, Ocak, 10 ❤BBüşra❤ (3,371 puan) tarafından soruldu
5 cevap 195 göst.
30, Aralık, 2019 Hımmm..☻ (1,908 puan) tarafından soruldu
14 cevap 273 göst.
29, Aralık, 2019 ✔°FaToo° ✔ (4,030 puan) tarafından soruldu
16 cevap 245 göst.
29, Aralık, 2019 Tülay Yıldırım (104 puan) tarafından soruldu

48,650 soru

484,566 cevap

854,318 yorum

4,621 kullanıcı

Kategoriler

...