0 oy
368 göst.
Güzellik-Bakım kategorisinde (355 puan) tarafından
Lazer gidiyordum bıraktım 7 haftalık hamileyim yüzüm çıkıyor epilatör aldım çok acıdı ağda bandı hangisi daha iyi 

4 Cevaplar

0 oy
(1,379 puan) tarafından
Bnde lazere gittim yüzümü maf etti .  BİM'in agdasini kullanıyordum ama yüzümü hep alerji etti canım o yüzden 2 hafta da 1 kuaföre gidip aldiriyorum. Epilatör cımbızlı olansa çok acıtır kullanma canım 
(355 puan) tarafından
Evet epilatör aldım çok acıdı ya sivilce çıktı sonra
(1,379 puan) tarafından
Yüzüne epilatör kullanmanı tavsiye etmem canım . Eğer agda yüzüne iyi gelirse alerji yapmazsa kullan
(355 puan) tarafından
Artık kullanmam ağda bandı denşycem
-Reklam-
0 oy
(2,061 puan) tarafından
Veet aliyorum ben canm bimden 
(355 puan) tarafından
Saol canım
0 oy
tarafından
Bence ağda kullanma bir süre sonra cildi sarkitiyor
0 oy
(227 puan) tarafından
Ağda bandını asla tavsiye etmem yuz için bez ve bantlar riskli. Ama elle çekilen agdalari kullanabilirsin

İlgili sorular

0 oy
11 cevap 895 göst.
29 Mayıs 2020 Diğer kategorisinde Beyza5 (5,067 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 3,348 göst.
20 Aralık 2020 Güzellik-Bakım kategorisinde Emremra (444 puan) tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 969 göst.
13 Şubat 2020 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 565 göst.

Kategoriler


1,512,719 soru

24,672,901 cevap

367,367 kullanıcı

...