456 göst.
(331 puan) tarafından

Sinirden gülüyorum artik :) kaynanam iyidir Allah var bi kötülüğünü görmedim ama cok rahattr patavatszdir dengeszdir. Esim benden once bryle nisanlandi nisan alsversne cktgmzda bana nisanlisini anlatyrdu neyse annemde esime soyledi bak byle konuslmasi normal degl dye o zaman esim annesne kzdi faln ama ablasi evlnmedn once kizin adini sanini ne zkkimi varsa sylemsti blerk esime söylemedim çünkü bu sefer ailesini kotuluyorm sanacakti smdi dogum icin geldi kaynanam sohbet sohbeti acti esimin kiz arkadaslari var tansyorz cogyla iste bi gruplari var orda neslihan dye bi kiz vardi ama buyuk evli cocuklu vs abla dyoruz durdu he obur neslihanida blyo musun dedi yok gormusumdur ama dedm heee anlasyorlardi bi ara dedi oyle dedi benm cinlerim tepeme ciktii :))) actm faceden bu muydu dedim valla hatrlamym ama evlndi çocuğu oldu onun falan dedi kıskanc oldugmu bile bile bunu sylyor aman sakin syleme beni keser dyor madem korkuyon oglundan daha ne sylyon e kadin :)) esim gecmisinde blmem gerekeni bana anlatms sen daha ne benim beynimi bulandryosn ben sevmyorm byle seyleri dedikce yok anam illa soyleyecek kendisni sevyorum ama dengesz yaaa :) snirilerim bozuldu hakkinizi helal edin kizlar

Reklam


7 Cevaplar

0 oy
(2,167 puan) tarafından

Patavatsiz olmasi bir bakima iyidir benimki gibi kapkara kalpli icinde yilanlar gezen gozleriyle nefret kusan ama melek gorunmeye calismasindan iyidir 

(331 puan) tarafından
Allah yardmcin olsn canm
(2,641 puan) tarafından
Benimkide oyke canim nasil bas ediyisun
(2,167 puan) tarafından
Amin canim. Umursamamaya calisiyorum duymazliktan geliyorum. Arkamdan söylediği tum kotu sozleri bilmeme ragmen yuzume melek rolu yapmasını gulerek izliyorum. Sukur ki esim her daim yanimda
(20 puan) tarafından
en buyuk sansimiz zaten esimizim yaninda.olmasi yoksa oldurecek gibiler dedin gibii bnimkide iui gozukur ama icim hic.almaz samimi gelmedigi icin allh varya..belkide icten samimi olsa severdim
(2,167 puan) tarafından
Bende samimiyet severim gelsin yuzume kavga etsin laf soylesin anlarim ki sevmiyo da boyle yapiyo ama simdi yuzume gul arkamdan çekiştir: /
(20 puan) tarafından
aynn dogru ben arkamdan konustunu duymadim ama eltilerimle cekistirdini dusunuyorum..cunku benim annemi hic sevmedi bize misafirlige geldinden beri bana dahada uzak iyilik yapsa bile oglu icin yapar gibi gozukur ama ben hic inanmam
(2,167 puan) tarafından
Allah iyi etsin ne diyelim
0 oy
(608 puan) tarafından

O konusmaya baskayinca sustur anne dinlemek istemiyorum.asabim bozuluyo de baktin gene konusuyo uyar iki kere 3 kere gene susmuosa esine soyle canim sonucta kendi anasi nasil davranipta agzini susturmasini senden daha ii bilirm hic kadinin gevezeliklerini dinleyipte sinirlendirme kendini. Delimidir nedir hayir amac ne yani memnunmu degilmiki sendende eskilerin konusunu aciyor habire

(331 puan) tarafından
Cok memnun Allah var kötü nyeti yok kendisi de evlenmeden önce nisan atms falan bunu rahatlkla anlatyor hala cok rahat dinlemek istemedgmi kac defa syledm kiskancim çünkü en ufak seyden nem kaparim bos bogaz işte bdahakine dedgn gibi esime sylerm bu sefer olay buyur ama ben canimi skacgma lafini bilsn sussun
(608 puan) tarafından
Tatlilikla sole genede kuzum bubseferde cidden kavga cikmasin arada. Allah yardimcin olsun kaynanayla ugrasmak zor olmali
(331 puan) tarafından
Oyle canm bakalm nasip
0 oy
(27 puan) tarafından

Benim kayınvalidem de çok yapardı böyle patavazliklari eskileri anlatmaya bayılırdı bende hiç dinlemezdim bile dediklerini hiç umrumda değilmiş gibi yapardım ama içimden kıskançlıktan kudururdum bir söyledi iki söyledi baktıki ben hiç umursamıyorum sustu artık çok şükür eşime de hiç söyleyipte annesini kötülüyormuş gibi kendimi o pozisyona koymadan canım 

(331 puan) tarafından
Zaten ondan susuyorm canm söylesem esim cok snirli annesine bagrip çağiriyor tansyon hastasi kadin kalkar bsey der kadina bsey olr snra senin yuzunden bagrdm senin yuzunden oldu der ondan korkuyorm
0 oy
tarafından

Ayni benim kaynanam bir de turkceside pek iyi degil beni sinir eder Allah ver surekli kızım der arkamdan konuştuğunu duymadn ama sacma sacma konusur benimle bende cevabini veririm hep bana der benim su dilimden basima bisey gelicek diye ne olacak boyle bilmiyorum:) Kötü olmalarndan iyidir ama

(331 puan) tarafından
Dimi iftiraci cadi kaynana olsalardi napardik :)
0 oy
(135 puan) tarafından

Bunu kaynana da akrabalarda yapıyor canım. Benim eşimin de eski kız arkadaşını anlatırlardı bana bende bee eşim anlatmıştı böyle böyle olmuştu dimi diye lafa girip gerisini anlatırdım. Artık kimse anlatamıyor çünkü her dakikasını bildiğimi biliyolar. Geçmişten kıskanma sonuçta sen yoktun hayatında. Bunu dile getirirsen bi süre sonra konuşacak bisey kalmaz yada açıkça dile getir artık konuşmak istemiyorum bu konuda de. Ben de mi eski sevgilimi anlatayım size de. 

(331 puan) tarafından
Tabi canm gecmsndeki hemen hemen herseyi bilirim bigun biri ckar abuk sabuk knsr baskasndan duyacagna benden duy dyip anlatti daha yeni tanstgmzda birak eski sevglimi kardes gbi gördgm erkeklerden ble kiskanyor :)
0 oy
(374 puan) tarafından

Benim kaynanamda surekli yapar esimin eski sewdqini anlatir hatta der ki "onu cokk sewerdii her dediqini yapardi oglumu avucuna almisti oglum hep onun icin aqlardi ws ws " ama kaynanam patavatsizliqindan deqil bilerek beni uzmek icin derdi. 

(331 puan) tarafından
Dengesz o zaman sennkide canm Allah yardmcin olsn
0 oy
(58 puan) tarafından

Ne çok çektiğiniz var kızlar yaa biri patavatsız biri yılan gibi istemiyorlarsa en başta söyleyip almasaydılar oğullarına valla böyle olmaktansa. Oğlumu benden aldı diye kıskanıyorlar herhaldee Allah yardımcınız olsun kızlar  düzelir insallah diyecem amaa..

(331 puan) tarafından
Vallahi yaa sanki zorla aldrdik :)

İlgili sorular

6 cevap 512 göst.
20, Eylül, 20 Zeryamı 63 (890 puan) tarafından soruldu
9 cevap 342 göst.
11, Mayıs, 11 Mlekdlra (939 puan) tarafından soruldu
7 cevap 510 göst.
15, Ekim, 2018 Nurun (36 puan) tarafından soruldu
30 cevap 686 göst.
12, Eylül, 12 Aleynamira (166 puan) tarafından soruldu
13 cevap 440 göst.
23, Ağustos, 23 Esila65 (175 puan) tarafından soruldu
4 cevap 210 göst.
19, Temmuz, 19 Ratas61 (352 puan) tarafından soruldu

31,303 soru

302,786 cevap

540,855 yorum

3,440 kullanıcı

Kategoriler

...