310 göst.
(59 puan) tarafından

Merhaba arkadaşlar , içinde emek olan herşeyi çok seviyorum . Kızıma yaptım nasıl olmuş ?

image

14 Cevaplar

0 oy
(1,356 puan) tarafından

Cok cok guzel eline saglik:angel:

(59 puan) tarafından
Çok teşekkür ederim canım  :)
0 oy
(897 puan) tarafından
Ayyy mutis olmus canim cokn begendim gule gule giyinsin pıtırcıkk
(59 puan) tarafından
İnşallah görürüz o günleri de canım çok sağol ☺️ :*
0 oy
(1,150 puan) tarafından
El.emegine baylrm yaaa cok ama cok seker ellermr saglk
(59 puan) tarafından
Yaaa çok teşekkürler beğenilince daha bi seviniyor insan ☺️
0 oy
(2,475 puan) tarafından

Eline sağlık  güle güle giysin çok guzelll:D

(59 puan) tarafından
Çok teşekkürler , inşallah ya giysin miniğim ☺️
0 oy
(1,663 puan) tarafından

Eline emeğine sağlık çok güzel görünüyor. :kissing:

(59 puan) tarafından
Çok sağol canım ☺️
0 oy
(2,132 puan) tarafından
cok tatliii❤ gule gule kullansin insallah kuzucuk❤
(59 puan) tarafından
İnşallah tatlım , teşekkür ederim☺️
0 oy
(5,168 puan) tarafından
Cok guzel olmus ellerine emegine saglik canim
(59 puan) tarafından
Çok teşekkür ediyorum sağolun☺️
0 oy
tarafından
Ismini işleyemiyo musun 
(59 puan) tarafından
Çiçeklerin üzerine işlemeyi düşünüyorum ismi kesinleştirdiğimizde , ilk defa elime tığ-iğne aldım yapabildiğini görünce dayanamadım paylaştım
tarafından
Guzel olmus elleeine saglik
0 oy
(1,909 puan) tarafından
Çok güzel ya maşallah ellerine sağlık 
(59 puan) tarafından
Çok teşekkürler☺️
0 oy
(355 puan) tarafından
Cok güzel olmuş canım çok tatlı 
(59 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım☺️
0 oy
(7,740 puan) tarafından
Cok tatliş olmus prenses iyi gunlerde kullansin inş
(59 puan) tarafından
İnşallah canım , teşekkür ediyorum ☺️
0 oy
(598 puan) tarafından

Ay bayıldım <3 gule gule giysin insallah saglikla...

(59 puan) tarafından
Yaaaa  ❤️çok sağolun
0 oy
(1,766 puan) tarafından
Efsane güzel olmuş güle güle giysin bebiş 
(59 puan) tarafından
Hayatımda ilk defa elime iğne alıp dikiyorum valla çok sevindim ,teşekkür ediyorum☺️
(1,766 puan) tarafından
Bu ilk denemense ben ikinciyi dusunemiyom helel vallh
0 oy
(7,384 puan) tarafından
Eline sağlık canım çok güzel olmuş Rabbim giydirmeyi nasip etsin inşallah 
(59 puan) tarafından
Amin canım inşallah çok teşekkürler☺️

İlgili sorular

6 cevap 266 göst.
7, Aralık, 2019 Baranın annesi (563 puan) tarafından soruldu
32 cevap 275 göst.
24, Aralık, 2019 Dertli ana (109 puan) tarafından soruldu
29 cevap 555 göst.
26, Kasım, 2019 Esraalya (263 puan) tarafından soruldu
8 cevap 235 göst.
14, Kasım, 2019 ♥️Leylaaa♥️ (365 puan) tarafından soruldu
7 cevap 221 göst.
6, Ekim, 2019 slnbykr (226 puan) tarafından soruldu
10 cevap 361 göst.
24, Temmuz, 2019 Prensveprensesannesi (485 puan) tarafından soruldu

48,415 soru

481,769 cevap

849,962 yorum

4,609 kullanıcı

Kategoriler

...