181 göst.
(411 puan) tarafından

Kızlar idrara sıkıştığımda bebek sanki çıkacakmışcasına aşağı doğru vuruyor :)  idrarımı kaçırcak gibi oluyorum lavoboya zor yetişiyorum vurduğunda. Sizdede oluyor mu?

 22+4 haftalığız 

7 Cevaplar

0 oy
(720 puan) tarafından

Benimde sanki idrar torbasıyla oynuyor gibime geliyor çok tuhaf oluyor insan :)) 

(411 puan) tarafından
evet ya sabah hele yataktan kalkarken ay ay diye kalkıyorum idrar torbama tekme atıyor sanki :)
(720 puan) tarafından
Evet benimde aynı öyle oluyor özellikle gece çok kalkıyorum ya üstelik daha 24 haftalık ilerleyen zamanlarda tuvalete yatak yapıcam galiba yada altımı bağlarım ;)))
(411 puan) tarafından
Aynen canım ya bide çok su içmemiz gerekiyor ondan zırt pırt tuvaletteyiz
0 oy
(1,166 puan) tarafından

Mesela wcye oturunca  idrar yapmadan bir basınç  oluyor  değilmi  doğurcak  gibi  sonra yapınca  hemen geçiyor  =) merak etme çoğumuz  aynı  şey var

(411 puan) tarafından
Evet yaa vallahi aynı durumu yaşıyorum çok acıyor bebeğin olduğu yer doğurcak hissediyorum kendimi :)
(1,166 puan) tarafından
Aynen öyle oluyor  zaten kuzum  geçer inşaallah  dicem  ama dogurmdan  geçmez  =))
(411 puan) tarafından
Doğru söylüyorsun kuzum ama olsun bu okadar sorun değil sağlıklı olalımda inşallah :))
(1,166 puan) tarafından
Amin amin sağlık önemli
0 oy
(3,164 puan) tarafından

Ay evet ya bende çok kötü oluyom geçen doktora gittik ordan bi sıkıştım eve kendimi nasıl attığımı bilemedm 

(411 puan) tarafından
Canım yaa cidden çok kötü oluyor :))
(3,164 puan) tarafından
Evet kesinlikle :)
0 oy
(3,891 puan) tarafından

28 haftadayim dün kontrolum vardi canm doktor sordu ozellikle idrara sık cıkıyo musun diye evet dedim bebek idrar torbasina baskı yapìo dedi üstündeymis yani normal canm öyle olması

0 oy
(1,733 puan) tarafından

Aynı gündeyiz canım 22+4 :) bende en çok uykudan uyanınca oluyor  sanki karnım patlayacak gibi hissedyrm :)

0 oy
(109 puan) tarafından

Bende olmuyor canim 23+4 üm bende insallah saglikla kucagimiza aliriz bebisleri :)

0 oy
(5,115 puan) tarafından

Ben idrara sıkstıgimda bebek sertlesiyo bunu fark ettim kac gundur 33 haftaligiz giriyorum lavaboya hic yapmiyirum  asgiya iniyo galiba

İlgili sorular

4 cevap 93 göst.
5, Temmuz, 5 Abcozlwm (91 puan) tarafından soruldu
14 cevap 278 göst.
29, Nisan, 29 Şeyma_Tolga (23 puan) tarafından soruldu
14 cevap 216 göst.
12, Şubat, 12 Tarçınlıkurabiyem❤️ (3,399 puan) tarafından soruldu
4 cevap 137 göst.
24, Ocak, 24 H❤B❤M❤... (310 puan) tarafından soruldu
9 cevap 188 göst.
17, Ekim, 2019 Aselin annesii ❤❤ (1,212 puan) tarafından soruldu

93,540 soru

2,477,757 cevap

7,691 kullanıcı

...