160 göst.
(406 puan) tarafından
Çocuklarınıza ne zaman oyuncak aldınız yada ne zaman almayı düşünüyorsunuz ben artk yavaştan başlım diyorum  

6 aylık oğlum  çok huysuz bekli oyalanır susar 
Reklam

19 Cevaplar

0 oy
(2,138 puan) tarafından
Eliyle kavradiginda 5 aylıkti çıngırak ve aldım şimdi arabaları var 
Reklam

0 oy
(2,062 puan) tarafından
Bende yavaş yavaş aliyorum 4 bucuk ayligiz oyun halisinda birazda olsun vakit geciriyor
0 oy
(851 puan) tarafından
Oyuncak almayacam  tencere tavayla oynuyorlar zaten oyuncağın yüzüne 5 dk bakıyorlar genelde :) 
(1,644 puan) tarafından
Kesinlikle oyle sen elden cikar eski tava tencerelerini :)
(851 puan) tarafından
Kafama atmasında hepsi feda olsun :)
(1,644 puan) tarafından
:)) o daha minnik annesi atabilirde :))
(851 puan) tarafından
O zaman oyuncak yerine baret alayım kendime :)
(1,644 puan) tarafından
Tabi kendini müdafa etmelisin :)
(2,242 puan) tarafından
Baret fikrine bayildim :))
(1,753 puan) tarafından
sen eski tencere tavayı ver oynasn oyuncak parasına kendine tencere tava al :))))
0 oy
(4,158 puan) tarafından

Ben daha doğmadan almıştım :D ama oynamaya 4 buçuk aylıkken başladı 

(406 puan) tarafından
Oh epey aceleciymişsin
(4,158 puan) tarafından
Evet çok hevesliydimm:)
0 oy
(1,357 puan) tarafından
Oyun halisi cingiragi amigurumi bebeklerimiz,hikaye kitaplarimiz ,kartlarimiz var . 4 ayligiz
(406 puan) tarafından
Geç kaldım ben sanırım
(368 puan) tarafından
Oynuyor mu hepsiyle
(1,357 puan) tarafından
Oynamiyor yiyor :)
(368 puan) tarafından
Benimkiside öyle ondan sordum :)
0 oy
(1,644 puan) tarafından
tarafından düzenlendi

Ben daha dogmadan aldim daha da  dogmadi :)

(406 puan) tarafından
Kız acelen ne sen oyna barı o gelene kadar :)
(1,644 puan) tarafından
Bi kizim bi oglum var onlar oynadilar zaten :) saglam kalirsa kizim da oynar
0 oy
(1,478 puan) tarafından
Oyuncak telefon direksiyon şarkı söylüyor  tespih  çıngırak top bizim şuan ki oyuncaklar bunlar 10 aylik
0 oy
(2,503 puan) tarafından
6 ay mı geç bile kalmışsın ben 4aykkk vs kendi yaptığım oyuncaklar verirdim şuan 8 aylık en son aktıvite masası aldım toplar oyuncaklar vs dolu 
0 oy
(2,457 puan) tarafından
Bende pazar günü alacam daha 2 buçuk ayligiz dikkatini bisey çekince duruyor tabi çabuk sıkılıyor çıngırak alayım bakım 
0 oy
(1,223 puan) tarafından
Şuan 3 aylık, oyuncakları var fakat oynuyamıyor henüz :((((
(406 puan) tarafından
Erken bence ya
(1,223 puan) tarafından
Evet erken daha canım sende bebeğin bir şeyleri kavrayıp tutuyorsa alabilirsin.
0 oy
(5,947 puan) tarafından
biz doğmadan almistik hediyede geldi ama wlti aylikken kapaklarla cok oynuyordu kase kapaklariyla 
(406 puan) tarafından
Oyuncak kesmediyse demek :)
(5,947 puan) tarafından
kapaklari daha cok seviyordu hele bimde kalpli kus lokumu var onun kutusunun kapagini elinden dusurmuyordu :)
0 oy
(3,928 puan) tarafından
4 aylık almıştık simdi8 aylık ilk adım arabası alcZ
(406 puan) tarafından
Ben epey geç kaldım o kesin
0 oy
(7,873 puan) tarafından
3 bucuk aylikken eline cingirak tutturdm kebdi birakmayi bilmiyodu ama ilgisini cekiyodu. Suan 4 bucuk aylik görünce cok heyecanlaniyo oyuncaklarini 
(406 puan) tarafından
Allah'tan sordum soruyu yoksa evlenince alırdım herhalde:)
0 oy
(427 puan) tarafından
Biz daha doğmadan bi sürü aldık. Bi çokta ablamın bebelerden kaldı. Yumuşak kitabı var oğlumun ona bayılıyo
0 oy
(1,570 puan) tarafından
Vala eşim sağolsın ben hamileyken almaya başlamıştı şuan 6. Aylık hemen hemen hala alıyo 
0 oy
(3,559 puan) tarafından

Doğmadan almıştım :)

0 oy
(2,705 puan) tarafından
8 aylik koca bi kutu oyuncagi var  cingirak top araba isikli sesli oyuncaklar vs. ve hic birinin yuzune bakmiyo onun icin almiyorum 
0 oy
(1,519 puan) tarafından
40cikmadan aldik cingirak falan ses dikkatini cekti 2aylikken dönence aldık onuda cok sevdi arılar döndükçe hosuna gidiyo guluyo gugurduyo 
0 oy
(3,186 puan) tarafından

2.5 aylığız daha çıngırak çok dikkatini çekiyor gülüyor oynatıyorun sürekli teyzesinin aldıklarını saymıyorum bile :D

Reklam

İlgili sorular

21 cevap 184 göst.
29, Eylül, 29 Miran'ımm (520 puan) tarafından soruldu
13 cevap 157 göst.
18, Kasım, 18 2 paşa annesi (47 puan) tarafından soruldu
5 cevap 226 göst.
1, Haziran, 1 misafir tarafından soruldu
8 cevap 112 göst.
34 cevap 229 göst.
Reklam

38,715 soru

374,952 cevap

670,328 yorum

3,930 kullanıcı

Kategoriler

...