398 göst.
(158 puan) tarafından
tarafından düzenlendi
2yaşında oğlum var ikinci çocuk düşünmüyorum Hamile kalmak istemeyenler nasıl korunuyorsunuz bana yardımcı olur musunuz

7 Cevaplar

+1 oy
(7,801 puan) tarafından
Ya Rabbim ikinci çocuğu sana nasip ederse napcan? 

Tamm belki düşünemezsin ama varsa doğacak çocuğun nasibi gelir elbet Allah a emanetiz
(158 puan) tarafından
3 5 sene düşünmüyorum sadece haklısın
(7,801 puan) tarafından
O zaman normal korun sen bebeğin büyüsün en azından yoksa engellemek te bi bakıma günahtır
(158 puan) tarafından
Şuanlık öyleyiz:)
+1 oy
tarafından
İki yaşına kdr nasıl korunduysan öyle devam.et 
(80 puan) tarafından
Cok mantikli :DD
0 oy
(1,805 puan) tarafından
Bende istemiyorum su anda gericekilmeyle korunuyoruz 
(158 puan) tarafından
Bizimde öyle
0 oy
(714 puan) tarafından
Asla yapmak istemiyorum diyorsan tuplerini bağlat canım 
(158 puan) tarafından
oğlumu kardeşsiz bırakmak istemem ama zamanı var
0 oy
(2,805 puan) tarafından
Ne ikisi 25 yaşında 3. Çocuğu yapıcam :)
(2,905 puan) tarafından
Ne kiz bn 25 yasinda birinciyi anca dogurdum dur hele
(2,805 puan) tarafından
Aaa öyle deme Allah nasip kısmet etti ki yaptım kocama kalsa oooo daha fazla ama 3  yeter son  durak :)  rabbim gönlüne göre versin canım hayırlısı
(2,905 puan) tarafından
Amin canim saolasin nasip bakalim bn ne zamn düşüncem ikinciyi iki yaşını biterse falan diyorum  ama ikisine bakmakta zorlanır miyim 30 olmadan bi tane daha olsun diyorum :) esime kalsa 5 yılda bir cocuk dusunuyo menopoza girene kadr devam dio manyak
(658 puan) tarafından
Ben 28 imde ilk bebeğimi doğurcam inşallah :) ama 2. Mi çok zor düşünmem gibi eşime de söylüyorum hep nasıl önlem alırım bilmiyorum ‍♂️
(2,805 puan) tarafından
Ahahhaaa benim 9 yaşında kızım 5 yaşınd oğlum var canım 3. Gebeyim 7 haftalık bakalım hayırlısı
İstiyorsa arayı fazla uzak tutma öylesi daha zor gelir sana benden söylemesi :)
(2,805 puan) tarafından
3. Son durak benim :) noktalamayı düşünüyorum eşimi ikna edebilirsem
(2,905 puan) tarafından
Eşim 5 yil sonra dio o zamnda 30 yasinda olcam yaş ilerliyo insan daha cok korkuyo
(658 puan) tarafından
Yoook  ben yapmam heralde ya :))
(2,905 puan) tarafından
Nasip diyelim olursa olur :)
(658 puan) tarafından
Tabiki Allah bilir. :)
0 oy
tarafından
İstemiyorum deme düşünmüyorum de. 
(158 puan) tarafından
Soru başlığında düşünmüyorum yazdım Allah’ım Evlat isteyenlere versin.
tarafından
İçerikte istemiyorum yazmışsın düşünmüyorum değil düşünmeyenler olmuş değiştir istersen ufak Bi düzeltme yap
0 oy
(1,248 puan) tarafından
Benim kızım 1 yasına girdi ama ben 2. Yi istiyorum şu sıralar ama saframda taş var onun amaliyatını olmam lazım ilk önce. Sonra cocuk 

İlgili sorular

8 cevap 173 göst.
3, Ekim, 2019 Kahvemsi (7 puan) tarafından soruldu
15 cevap 270 göst.
24, Mayıs, 2019 Buse06 (246 puan) tarafından soruldu
5 cevap 152 göst.
31, Aralık, 2019 Mlk22 (124 puan) tarafından soruldu
67 cevap 944 göst.
2 cevap 217 göst.
19, Kasım, 2019 Nazlı mert (92 puan) tarafından soruldu

82,278 soru

2,176,984 cevap

7,124 kullanıcı

...