0 oy
1,309 göst.
Diğer kategorisinde (8,852 puan) tarafından

image

bunu herkeste goruyorım kollar üşümüyormu oyle bnde heves ettim almak istiyorum ama tabı para yok :(  7 ve 5 senelik montumu halen gyorum çok sağlam ama buda çok tatlı giyen varmı kızlar 

26 Cevaplar

0 oy
(3,417 puan) tarafından
Kiz bence alcam 150 TL bizim burda mağazada görmüştüm bunun kollu olanını aldım fırın gibi ben sıcağı pek sevmem kullanamadim anneme vercem biraz üşümem lazim
(8,852 puan) tarafından
Herks kolsuz gyor
-Reklam-
0 oy
(12,191 puan) tarafından

Evet canim. 

(8,852 puan) tarafından
Aynen oyle
0 oy
(11,263 puan) tarafından
Bnde aldim türkiyeden gri aldim maalesf valizlerde yer yoktu biraktim k.babam getirecek insallah
(8,852 puan) tarafından
Gri geçen otogarda bir kız gydıgnu gordum oda guzeldı ama syah daha herşeye yakışıyor gbı
0 oy
(5,529 puan) tarafından
Kız kardesimde aldı bu sene 250 tl aynısi pantolonlarla cok şık oluyor 
(8,852 puan) tarafından
Ay blmıyorum param olsa alacaktm
0 oy
(5,372 puan) tarafından
Bu mont mu ya yelek nisanda giyilir anca bizim burda:) 
(8,852 puan) tarafından
Nisanda sıcak artık
0 oy
tarafından
Belediye dağıtmis gibi herkeste var hdjxhdmvc
(8,852 puan) tarafından
Evwy yaaa herkeste goryorum

İlgili sorular

+2 oy
11 cevap 862 göst.
0 oy
1 cevap 185 göst.
0 oy
2 cevap 192 göst.
0 oy
0 cevap 112 göst.
8 Ekim 2023 Aile & Aşk kategorisinde Pamuk şekeri (4,249 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,191 soru

24,666,068 cevap

366,981 kullanıcı

...