211 göst.
(887 puan) tarafından

image

BENIM kizin hazır arada kullaniorm :) beşine alıştırmaya clscm bakalım ozmna orterim:) 

11 Cevaplar

0 oy
(313 puan) tarafından
Battaniyemi bu yorgan gibi duruyo
(887 puan) tarafından
Yorgan işde :) yanlış yazmisim daha ayikamadm:))
(313 puan) tarafından
Ahah sorun degil canım bizimkide hazır
(887 puan) tarafından
Güle güle kullansin melek inşallah canim:)
(313 puan) tarafından
Saol canım :))
0 oy
(1,960 puan) tarafından
Yerim ben onun battaniyesini ya çok şirinmiş bacım güle güle eskitsin
(887 puan) tarafından
Kiz benim aklom karisti :) bu uykuszlkdan allak bullak oldm:) yorgan di dimi bu :) battaniye nerden çıktıysa:)
Amin bacım inşallah kışın onun odasına gecicem büyük salonum zor ısınır orda besigi var ins o vesileylede alisirz:)
(1,960 puan) tarafından
Ay bacım uykusuz kalınca insan öyle oluyor valla inşallah alışır bende alıştrmaya çalışcam artık
0 oy
(313 puan) tarafından

image

bende böyle pazen kumaş yaptırdım çok güzel tavsiye ediyorum yumuşacık 
(887 puan) tarafından
Bu yüz değiştiriliorya kuzum oyzdn sknti olmuor ama yumuşak gözüküyor gerçekten çok guzelmis
(313 puan) tarafından
Aynen canım bide pazen kumaş al memnun kalcagından eminim
(887 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım benim
0 oy
(703 puan) tarafından

Annanesi yapıyor <3 bu hafta anneme gidip nevresimini seçicem, pike takımına karar vercem. Belki daha erken, 24+6 olduk bugün ama ben her şeyini tamamladım kıyafet olarak felan. Bir gün ayırıp beşik, puset, banyo küveti, benim için gecelik felan alıcaz sadece, bi de bebişin kozmetik ürünlerini. Çok yoğun çalışıyorum, mecburen bu boşluklarda almam lazım. 


Senin de yorganın güzel olmuş, sağlıkla yatsın bebişin <3


(887 puan) tarafından
Çok güzel düşünmüşsünuz canım ♡♡
Sanalım calisiorsun  içinde kalmıyor hiç birseyin.
Teşekkür ederim canım benim ❤
(703 puan) tarafından
Çalışıyorum ve çok uzun saatler çalışıyorum canım. Ananemiz sağolsun hiç bi şeyi eksik bırakmıyor. Bazen paran oluyor yapacak kimsen yok, bazen herkes bi şey yapmak istiyor ama maddi güç yok. Allah herkese yeteri kadar nasip etsin
(887 puan) tarafından
Allah başından eksik etmesin canım inşallah anneni
Anneler candır benim annemde herşeyine koşar saolsun çalışıyor pek sağlığı da yok:( çok yük olmamaya clsiorm allaha şükür rabbim kimseye muhtaç etmiyor güç kuvvet versin rabbim hepimize♡
Anneler candır bizde anne olduk şükür:)♡
(703 puan) tarafından
Allah kimseyi annesiz babasız bırakmasın canım. Allah sağlık versin annene de inşallah
0 oy
(301 puan) tarafından

Sagolsun Anneannesi yapmisti herseyini bugunden sonra yorganini orterim artik yada uyku tulumunun icine sokucam ustunde bisi tutmuyo tepinmekten :angel: 50 kere ustu acikmi diye kalkiyorum hanimin ayaklar disarda olcak zaten corapsiz buz gibi oluyo sabahlari

(887 puan) tarafından
Aynen canım benimkide ortmuor genlde:) bende tulum alicm onun odasına gecicem büyük salonum zor ısınır orda besigi var ins o vesileylede beşiğine alistrcm
(301 puan) tarafından
Benimki dogdugundan beri besikte yanima aldigim zaman cok beklentisi oluyo ahahahaha  alisir alisir merak etme neyapcaz bunlari o parmaklar disarda hava alcak cok hosuna gidiyo  :))
0 oy
tarafından
Benim minnagiminda hazir çok sukur 
(887 puan) tarafından
❤allah güle güle kullanmayı nasip etsin inşallah canim
tarafından
Insallah cümlemizin insallah saglikli sihhatli
0 oy
(1,188 puan) tarafından

Ooo çoktannn :)<3

image

0 oy
(484 puan) tarafından


Bizimde bataniyemiz hazırimage


0 oy
(443 puan) tarafından

Benimde kayınvalidem sepet içine set yapacak onuda yapmış olcak inşallah :)

0 oy
tarafından
Benmde hazir canm pikesini babaannesi dikti yorganinkda annanesi aldi smdilik besige sigmadigi icn kaldirdm azcik buyusun oyle kullanacak kaldirdgm icn resm atamiyorum 
0 oy
(2,316 puan) tarafından
Bnmki hazr degl bnmde kaynanam bugun soledi  pamuk alalimda yorganini yapalim diye  haftaya obur gun yapar herlde :)

İlgili sorular

12 cevap 450 göst.
10, Haziran, 2019 misafir tarafından soruldu
62 cevap 568 göst.
5, Eylül, 2019 Annesinin Aşkı ❤ (91 puan) tarafından soruldu

55,934 soru

1,561,853 cevap

5,026 kullanıcı

Kategoriler

...