157 göst.
(4,265 puan) tarafından
Hepimiz anneyiz hepimiz anne olmak için hazır bireyleriz. Bu ara sebepsiz tartışmalar görüyorum amacım tartışmalara dahil olmak değil. Okuyan olurda böyle şeylerin aslında ne kadar üzücü, kırıcı olduğunu anlar diye yazmak istedim. Geçen gün fırsatım olmadı postu gördüm yazamadım gusül abdestiyle ilgiliydi gereksiz yüklenenler..  dün akşam olanlar.. evet hepimizin fikri farklı hepimiz farklı insanlarız ama tartışmamızda saygı çerçevesinde olmalı kimse bizden aşağıda değil. Biz kimseden yukarıda değiliz. Kimseden alkista  beklemiyorum. Gereksiz yere kimsenin kalbini kırmayalım ah almak deniyor ya birbirimizin günahına girip birbirimizi üzmeyelim. Benim başıma birşey gelse kimin kalbini kırdım da bunu yaşıyorum diyorum. Burada da gereksiz tartışmalara girdim ama şuanda yaptığım şeyden pişmanım. Görmezden gelmek en güzeli. Nacizane tavsiyem hepimize iyi gelicek şey; iyilik , hoşgörü , anlayış , empati, ve bolca pozitif cümleler.. yuregim koskocaman hepinizi çok seviyorum ❤❤❤❤❤❤
Reklam


8 Cevaplar

+2 oy
(2,619 puan) tarafından
Diyecek başka bir şey bırakmadın ☺️❤️
(4,265 puan) tarafından
Vardır kuzum ;)
(978 puan) tarafından
Yoktur diyorsa yoktur :D
(2,619 puan) tarafından
Tamam ben haklıyım dağılabilirsiniz :D
+1 oy
(1,224 puan) tarafından
Aynisini ben yazacaktim sonra dedim bundan da bi tartisma cikar vazgeçtim yani kurgucum duygularıma ywrcuman oldun öpüyorum seni❤❤❤
(4,265 puan) tarafından
Düşünsene insan tartışma çıkmasın diye sakinlestiricek birşeyler yazıyor ve gene altında tartışma oluyor.. bi hep birlikte silkelenmek lazim
(1,224 puan) tarafından
Katılıyorum canim sana herkes en son lafı ben söyleyeyim pesinde kimsenin tahammülü kalmamış birbirine ama ben sabirliyim☺☺☺
+1 oy
(3,891 puan) tarafından
Ah canm keske herkes saygi çercevesinde tartışmayı bilse 

Sende seviliyosun❣❣❣
(4,265 puan) tarafından
Çocuk büyütüyoruz..  Bence hepimiz bunu öğrenmeliyiz. Biz neysem evladimizda o olucak.. geleceğe biz şekil vericez kuzum
(3,891 puan) tarafından
Evet canm hemde cocuklarimiz vesilesiyle burdayız hepimiz anneyiz anne adayıyız
(4,265 puan) tarafından
Inşallah bi kendimize geliriz ve dünkü tartışma son olur :)
(3,891 puan) tarafından
Insallah insallah tekrarıda yasanmaz
+1 oy
(978 puan) tarafından
Bu kadar net, uygulama kullanım amacı bu en azından benim için, bu kadar güzel ifade edilebilirdi. Güzel yüreğine, eline sağlık kurgucum❤️

Görmeden sevmeyi bilen toplumuz, herkese olmaz bu elbette ama en azından nötr olursak hiç sorun olmayacak inanıyorum. Her şey çok güzel olacak SEN gibi güzel yürekler sayesinde ❤️❤️❤️❤️

:) Alkış yok sana bolca kalppp kalpppp canım benim.. 
(4,265 puan) tarafından
Kuzum benimm :) senin posttan esinlendim benimde icimde kalmis bi ara :D biz ne kadar iyi yürekli olursak evlatlarimizda öyle olucak inşallah güzel iyi ahlaklı anneler oluruz
(978 puan) tarafından
İnşaallah şu dünyadaki en büyük hedefim bu, hepimizin bu olmalı ki geleceğimiz güzel olsun, yaşamımız güzelleşsin. ❤️❤️❤️
0 oy
(667 puan) tarafından
Yüreğine sağlık kuzum çok doğru dedin.anlaşmak paylaşmak varken nie kagva ediliyor.bende kavga görürüm ama katılmıyorum gerek yok neden dersen lafimdan sozumden kalmam korkmam ama gerek yok o decek sen dicen ee kalp kırıklığı olcak.Anne olanlar var anne olmaya hazırlananlar var,her kesin derdi sıkıntısı var.buraya giriyoruz azda olsa kafamiz dağılsın gülüp eglenenim.morali bozuk arkadaşlara acda olsa destek çıkalım.Artik kavga olmasin ya.Admin goruyo fake hesap, kavga gordumu engellesin.guzel şeyler paylaşalim el işi yemek fikri motive edecek şeyler olshn
(4,265 puan) tarafından
Kuzum herkes fikrini her konu hakkında söyleyebilir bence.. ama üslup söyleme tarzı çok önemli ben buradaki asagilamalara suçlamalara gelemiyorum.. kalp kırmak için burada değiliz ki en azından çoğu kişi böyledir diye düşünüyorum bi ego savaşına gerek yok
(667 puan) tarafından
Aynen canım benim tabiki her kesin fikrini söyleye bilir ufak söz dalaşı olur ama yerinde kararinda kimse kimden ne asagi ne yikarida hepimize Allah'ın kuluyuz kalp kirmak günah ne gerek var
0 oy
(1,322 puan) tarafından
Ağzına yüreğine sağlık 
0 oy
(1,438 puan) tarafından

Çok haklısın canım agzina sağlık <3

0 oy
(1,134 puan) tarafından
Ağzına sağlık canım benim ☺☺❤❤❤

İlgili sorular

4 cevap 148 göst.
21 cevap 358 göst.
5 gün önce Bahar ❤ (814 puan) tarafından soruldu
12 cevap 358 göst.
5, Ekim, 5 meraklı taze:) (551 puan) tarafından soruldu
7 cevap 236 göst.
30, Eylül, 30 Gözde Olcaş (603 puan) tarafından soruldu
15 cevap 218 göst.
21, Eylül, 21 Büşra AKINCI (1,134 puan) tarafından soruldu
7 cevap 218 göst.
21, Eylül, 21 ♡♤Halil'in Annesi♤♡ (1,721 puan) tarafından soruldu

32,012 soru

306,960 cevap

546,011 yorum

3,504 kullanıcı

Kategoriler

...