310 göst.
(969 puan) tarafından
Surekli geliyiruz allhn her gunu bıktım istemyrm dedikce neyms ilk torunlariymis ozluyolarmis vs vs biktim bu kocdan da ailesnden de keske evlenmeseydim ya geldim direk mutfaga cay demle doldur yeter ya kizi emzrcm diye odaya girdim cikmyorum istemeyerek geldim ve ailemde esimin ailesyle komsu yani geldiğimizi görüyorlar bizimkilere gelince gitmek yok ne yapcm bunla insanca konuşuyorum ayni kusuyrm inat edyrm ayni 
Reklam


14 Cevaplar

0 oy
(1,776 puan) tarafından
Allah kocana akıl versin bence 
(969 puan) tarafından
Akil vermiste kullnmayi bilmiyo ya of keske evlenmeseydim
0 oy
(2,329 puan) tarafından
Bu aralar kaynanam çok geldi gtti severim ama gina geldi 2 ay görmesem iyidir ozlemem lazm çok fazla gelsin istemim valla ama gelme de diyemem uyuyirm isim var derim artık 
(969 puan) tarafından
Benim 1 sene gormem gerekr ya of keske evlenmsydm ya o degil annmlr karsida bekliyolar yok uykuyu bahne ediyo anasnda uyku yok
(2,329 puan) tarafından
Hshah bisver ya takma bn her şeyi akışına bırakıyorm
0 oy
(937 puan) tarafından
Gitme . Zorla goturecek hali yok . Gerci bu defa onlar gelirmis :(
(969 puan) tarafından
Zorluyo iste bu sefer de kavga cikiyo sutum kesilecek stresten sinirden
0 oy
(1,709 puan) tarafından
Allah yardimcin olsun bacim çok gıcık bi durum yaa
(969 puan) tarafından
Amin inann ne yapcgmi sasrdm odadan cikmk istemyrm
(1,709 puan) tarafından
Biz beraber yasiyoz evim yapiliyo ins yilbasindan once tasincaz benim bile idadan cikasim gelmiyo o kadar bıktım yani
0 oy
(200 puan) tarafından
Güzelce konuş dicem konustugun halde değişmiyorsa. Sende gitme benim aileme gidilmiyorsa bende gitmiyorum. Nasıl sizin torununuzsa benim ailemin de torunu onlarda özlüyor der Inat ederim yine gitmem benim aileme gitmiyorsa ben niye gideyim ailesine 
(200 puan) tarafından
:) hayat şartları bu hale getirdi beni ;) aynen öyle çıkmakta batmakta bizim elimizde
(749 puan) tarafından
İyi bi hale getirmiş :)) tabi öyle insan kendini rezilce eder vezir de
(200 puan) tarafından
Hakedene böyleyim yavrum :) doğru laf
(969 puan) tarafından
Susmayip sunu boyle yapysn diyorum bu seferde tribe geciyo cocuk gibi valla isim var esimle yine aryrum naptn diye sanki o kus gibi konusuyo
(749 puan) tarafından
Söyleme uslubü önemli canım
0 oy
(474 puan) tarafından
Bizim evimiz ayri ** hemen yan bina onceden surekli kuserlerdi gelmiyonuz gitmiyonuz diye kendileri gelemiyor esim bi kere kovmustu  hatalari olmustu  gelmiyonuz diye kustuklerinde esim eeldigimzde agzin denk durmuyorki demisti o gunden snra ne ben sık giderim nede onlarda davet edersem gelirler 
(969 puan) tarafından
Keske bizde oyle olsak annmlre arada gunduz gelrm aksma gec kalma erken gel diye saat veriyo bide okuz
0 oy
(892 puan) tarafından
Evet ben daha da burdaydım yani 
(969 puan) tarafından
Allh sabr versn napcgmi sasrdm
0 oy
(2,006 puan) tarafından
Allah yardımcın olsun canım bahane uydur sürekli çocuk durmadı uyamadı sabaha kadar de uyuyor de hep bir bahane uydur gitme
(969 puan) tarafından
Bebegmn durmadgni biliyo inadina yapiyo bi kez daha konusmyi denycm sonra inat edcm benimkilere gidilmiyosa onlara da yok
0 oy
(68 puan) tarafından
Çıkıp gideceksin anne evine ...
(969 puan) tarafından
Anne evinden aldi 1 ay kala doguma o degil bari oraya da gidiyorsan obur tarafda bi ugra
0 oy
(96 puan) tarafından
Bendede aynı durum var kaynanamdan iki mahalle uzaktaym hergün gidiyorum eşim açıkceza evine girdi ekimi bekliyoruz bugün diyo oğlumun 500tl faturası gelmiş ödiyicem gelip yanımda kalıp altmdaki evde oturmn sartıyla ailem o evde oturmama izin vermiyo dedim annen ödesin o zmn faturayı dedi ben ödüyosam sana karısmya hakkı yok dedim oğlunun faturasını annem niye ödiyicek öyle saçmalıkmı olur asla o eve tasınmam yanında kalmam dedim git oğluna emrinde kalıcak birini al oğlun oturdumuz evin kirasını ödiyemicekse doğucak kızınada bakamaz ona ben bakarm dedi o zmn evimin kirasınıda öde dedim ahır gibi evde oturmam babamn bana verdiği lüks daire var oglun gelicekse annemn yanına tasınırız dairemde otırurz dedim ben yanında kalmam bu evdede oturmam kızının oturduğu eve bak oğlunu koymak istediğin yere bak kalktm babamlara geldm akşam arıyo niye habersz gittin dedim beni takmıyanı kıymet vermiyeni bende dinlemem ne zmn adam akıllı bi ev buldunuz gelir bakarm kafama yatarsa tasırsınız
(969 puan) tarafından
Senn durumda daha zormus allh yardmcn olsun  ya
0 oy
(749 puan) tarafından
Altlı üstlü oturuyoruz hergün giderim yanlarına görürüm muhakkak bundan da rahatsız değilim. Ama gitmem gereken yerlere de gidiyorum sorun olmuyor. Öğlen gibi yanına giderim ikindi zamanı evime iner yemeğimi yaparım. Gittiğimde bir işleri varsa da yaparım. Şahsen benim zoruma gitmiyor ama bebek olduktan sonra nasıl olur bilemem 
(969 puan) tarafından
Hizmet goruyorum ama bebekle zor bi elde bebek bi elde is
(749 puan) tarafından
BEBEKLE BERABER TABİ ZOR OLUR. ALLAH YARDIMCINIZ OLSUN. BU ŞEKİLDE BEBEĞİNLE DE FAZLA İLGİLENEMİYORSUN
(969 puan) tarafından
Artik yapmycm ya yapinca eline saglik yok bi bebegme bakcam yeter
(749 puan) tarafından
Aynen öyle yap bebeğine bak sen. Eline sağlık demeyi bilmiyorlar ama her işi de yaptırıyorlar mi
(969 puan) tarafından
Oyle bi ara bebegimi emzrdm uyudu tekrar uyandi o ara kiziyla yemek yapiyolarmis bende mutfaga gireyim derken kizim uyandi ona baktim ve o ara da bi ise bakmiyo suna bak mutfaga gelmiyo diye cekistryolardi beni
(749 puan) tarafından
Bebeğe kim bakacak aç mı kalsın ilgisiz mi kalsın garibim ne düşündedirler yaa
(969 puan) tarafından
Iste onlar uyuyo saniyo gelin onlra gore hizmetci
(749 puan) tarafından
Kendi kızlarının başına aynısı gelse bir ton laf ederler ama gelin evlerine gelip hizmetçi gibi oldu mu yap ak zorunda derler
(969 puan) tarafından
Aynn oyle 2 tane verecek baklm kimse yasattigini yasamdan ölmeyecek tek adaletli olan bu
(749 puan) tarafından
Aynen öyle valla hiç kimde yaşattığını yaşamadan ölmeyecek. Elbet başlarına gelir.
Mesela Bizim gelinimiz ilk evlendiği iki üç ay içinde baya sorunlar yaşattı bize. Annem hiçbir şekilde kendisine kıymazken ameliyatlı yatakta olan annem kalkıp kendi işini kendisi yapardı o haliyle ama yine de acımazdı hiç. Aradan baya zaman geçti kendi gelinleri de bu yaz tatilinde bütün mahalleye kendini rezil ederek büyük kavga çıkardı. Bize yaptı kendi gelinleri de onlara yaptı.
0 oy
(964 puan) tarafından
Kiz ben 10 senelik evliyim ilk 6 sene evim ayri oldugu halde kaynanamgilde kaldik kayinbaba derdim yok cunki ayrilar. Oglum 4 yasina gelince okula basliycak diye evimize gectik tamamen 4 senesdir evimizdeyiz.simdi 33 haftalik hamileyim 3. Bebgime hafta sonları 3 ay tatiller sömestr tatilleri hep ladinin basjndayiz ve kendime ait odam odamda ebeveyn banyom cocuklarimin yataklari benim.yatagim hersey bana ait ben yokken kimse kalmiyor ve gittigim zaman cok rahat ediyorum
(969 puan) tarafından
Bizde oyle olsak onlarda kaldgmzda ayri yatakalari aciyo
0 oy
(485 puan) tarafından
Aynı durumda sayılırız her gün gidiyorum biktim biktim sırf bu yüzden eşimle.kusum konuşmuyorum 
(969 puan) tarafından
Bende ayniyim valla oda trip atiyo hem suclu hem guclu
(485 puan) tarafından
Ben konuşmuyorum içimden gelmiyor eşime ofkeliyim suçu da yok aslında ama hırsımı başka türlü alamıyorum
0 oy
(3,143 puan) tarafından
Ayrıyız onlar hergun bizde sırf bu yüzden cinler tepemde kaç gündür 
(969 puan) tarafından
Bizde geliyolar uzagz sirf bu yuzden cok uzakta otryrm

İlgili sorular

11 cevap 251 göst.
21, Eylül, 21 Rabia___ (29 puan) tarafından soruldu
4 cevap 203 göst.
8, Eylül, 8 Selin07 (196 puan) tarafından soruldu
15 cevap 316 göst.
6, Ağustos, 6 Selin07 (196 puan) tarafından soruldu
21 cevap 499 göst.
6, Temmuz, 6 Tosbikk (243 puan) tarafından soruldu
7 cevap 269 göst.
15, Nisan, 15 Selin07 (196 puan) tarafından soruldu
7 cevap 175 göst.
4, Ekim, 4 Ogluşumm❤ (190 puan) tarafından soruldu

31,424 soru

304,066 cevap

542,643 yorum

3,447 kullanıcı

Kategoriler

...