488 göst.
(2,411 puan) tarafından

Bugün taşındık sonunda ama anneme ve kardeşime bazı noktalarda kırıldım açıkçası..benim düşüncemle onlarinki cok farkli gerçekten.. bu arada kizkardessim onca işin içinde eve gidip uyumus annemde  bana diyo gelsin mi bende siz bilirsiniz dedim kızgın şekilde bu da kardesimi aradı zorlamayla geldi bir nevi yani Benim^ halimi

i görüyorlar evide illa gelin yardıma ihtiyacım var demem mi gerek 2. de bunlar is bitmeden akşama dogru düğün e gittiler komsu nin akraba falanda değil yani ona da çok kırıldım biz bitmişiz eşimle bir yandan çocuk durmuyor bizi öylece bırakıp gittiler 3. de düğünden sonra beni ariyorlar çay yap geliyiruz diye ya Benim^ daha 2 odam duruyor bitmedi dayanamadım daha yeni oturdum gelip kendileri çay koyacağı yerde içeri girince çay koy biz misafiriz diyorlar yani anlam veremiyorum valla ben çay koycak halde değilim daha hiçbişey yemedik bile siz koyun ben içeyim dedim surat asar gibi oldular. son olarak da kardeşim bayağı dekolte bisey giymis bana sordu nasıl diye bende fazla acik dedim ben buda ben giyiyorum boşver falan dedi bende eniştenin yanında dikkat et ayıp olur dedim annem de diyorki bisey olmaz olmaz sen giyin  öyle yani canım sıkıldı ben haksızmıyım kardeşim de olsa  o kadar acik saçık kocamin yanında neden giyinsin ki biraz dikkat etmesi lazım ki ben öyle dusuunuyorum annem  hemen ordan kardeşimi korudi falan off böyle işte kızlar sizce ben yanlış mıyım siz olsaniz nasıl davranırdınız 

16 Cevaplar

0 oy
(388 puan) tarafından
tarafından seçilmiş
 
En İyi Cevap
Benim kiz kardeşim kapalı oldu halde karisiyorum ben öyle seymi olur dışarda nasıl girirse giyinsin benim kocamın yanında adam akıllı giyincek.  
(2,411 puan) tarafından
Bende öyle düşünüyorum söyledim nerdeyse buyuzden benle kavga edecek annem ya
(388 puan) tarafından
H iic umursama canim öyle sacmalikmi olurmuş hiç  Sen en doğrusunu yapmışsın boşver bunun için kavga ediceklersede etsinler bırak doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlarmid zaten
(2,411 puan) tarafından
Aynen canım bu soz tam bana uyuyor gercekten ben ne dersem diyim kötü oluyorum
+1 oy
(1,157 puan) tarafından
Canm kusura bakma ama bu dusuncelerinle o aileden sen nasil ckmmsn anlayamadm cok farklsnz ve bende olsam ayni senin gbi davranrdm
(2,411 puan) tarafından
Bilmiyorum canım valla annem zaten kızkardeşim ne derse yapar kıyamaz ona ama ben böyle düşündüğüm için hemen kalkıp gideceklerdi giyinme konusu olunca düşün sanki yanlış bisey dedim ya
(1,157 puan) tarafından
Açık giyinmeninde bir kurali vardir cenazeye mesela oyle gidemezsin insan nerde ne gycgni blmeli.
(2,411 puan) tarafından
aynene oyle canım kim olsa kocasının yanında o tarz dekolte giyilmesini istemez
+1 oy
(3,574 puan) tarafından
Kesinlikle cok haklisin canim. 
(2,411 puan) tarafından
sağol canım ama onlara göre ben kotuyum
(3,574 puan) tarafından
Olsun canim sen dogruluktan taviz verme varsin onlara kötü gelsin. Yani ne kadar yanlis davranmislar bide seni sucluyorlar. Hadi kardesin cahil diyelim düşünemiyor ama annen onu yonlendirmeli asil hata annein canim. Sen dogry olani yapmissin.  Kapıyı kapattın mi annende olsa kardesinde olsa disarda kalıyor. Evinin huzurunu dusunmek zorundasin.
(2,411 puan) tarafından
canım aynen ya annem kardeşim yanlış bisey de yapsa dese hemen onu savunur zaten ama bana gelince daha farkli davranır el gibi bazen kendimi aynı aileden değil misin gibi hissediyorum daha birsuru şeyler var da neyse
(3,574 puan) tarafından
Maalesef bazi anneler oyle oluyor cok ilginc ama. Rabbim yar ve yardimcin olsun canim benim.gercekten zor bi durum.
(2,411 puan) tarafından
Amin canım sağol allah razi olsun sizlerle konuşup dertlesince birazda olsa rahatlıyorum valla çok sagolum
+1 oy
(2,019 puan) tarafından

Valla bian kardesin ve anneni degilde

Kaynanan ve gorumceni anlatiyosun sandim bi anne nasil kiyar bu kadar evladina:ermm:

(2,411 puan) tarafından
Bilmiyorum canım eger benim bu düşüncelerim yanlışsa siz soyleyin ama onlara göre yanlış bilmiyorum ya kızkardeşimi daha çok seviyor ayrımcılık yapıyor bence ama bisey demiyoeum Allah goruyo
(2,019 puan) tarafından
Yok cnm sonuna kadar hak verdim sana tasinirken yardima gelmedikleri icin kizmandan dekolte giymesine karismana kadar.yerden goge kadar haklisin keske sendekibu dusunce birazda onlarda olsaymis...
+1 oy
(61 puan) tarafından
Bence annende olsa fazla görüşme ben öyle yapıyorum

Insanlar anlam veremediğim şekilde değişikler.
(2,411 puan) tarafından
Aynen çok değişikler annemler yakınında oturuyorlar bayağı canım hergun nerdeyse gelir bazen cok iyidir bazen de böyle kırıcı
(61 puan) tarafından
Keske yakın tutmasaydın evini iyiliği de surda dursun kötülüğü de.
Zaten kocalar ayrı dert hiç değilse başka dertlendiren olmasa keşke
(2,411 puan) tarafından
Haklsiin aslında bende ona yakın olsun diye böyle tür heo iyi niyetimden kirilsamda unutmus gibi yapiyorim hiçbişey olmamış gibi nedense ben doğruyu söyleyince  batiyor kabul edemiyorlar
(61 puan) tarafından
Kimse hatasını kabul etmiyor yeni ev taşımış el kadar çocuğu olan insana çay koy geliyoruz demesi başlı başına hata ama gel de bunu ona anlat haksız çıkarsın sadece.
Evine gidip çay koyup gelin kızım yiyin için de yatın yavaş yavaş yerleşirsin yoruldunuz demesi lazımdı
Anne olmayı bırak insan olan bunu derdi
(2,411 puan) tarafından
ağzına saglik resmen içindekileri yazmışsın aynen canim şimdi gerçekten doğru anlatamazsin ben suçlu olurum bunu da bir çözümü yok
(61 puan) tarafından
ALLAH yardımcın olsun ne diyim valla yok işte birine çözüm bulsan birine yok.
(2,411 puan) tarafından
Malesef canım idare ediyorum bakalim nereye kadar
+1 oy
tarafından
Taşınma konusunda bişey diyemiyorum  ama giyim konusunda haklısın ...
(2,411 puan) tarafından
teekkur edrim canım
+1 oy
tarafından
Her zerresinde haklısın Yıldızım. Annenlerin sana yardım etmesi gerekirdi. Benim de bir huyum vardır. Birinin yardımına ihtiyacım varsa, gel yardım et demem. O görmüyor mu yardıma ihtiyacım olduğunu? Ben demeden gelsin isterim. Annen de kardeşin gelsin mi diye sormasaymış da çıkıp gelselermiş keşke... Kardeşinin o kadar açık giyinmesi de hiç doğru değil eşinin yanında bana gòre de. Sen yine de çok takılma boşver. Evinde güle güle otur. Aynı şehirde olsaydık yardıma gelirdim. :)
tarafından
1 günde yapamazsın zaten. Yavaş yavaş yap ne olacak. Uyumalısın.
(2,411 puan) tarafından
Aynen canım ama içim rahat etmiyor yarında biter ama.detay şeyler bir ayı bulur şimdi sinirden yorgunluktan uykumda gelemz
tarafından
Sen büyük işleri bitir, detayı en sona bırak bence. Kendini hırpalama bu kadar . O işler öyle ya da böyle bitecek.
(2,411 puan) tarafından
öyle yapicam  kuzum beni düşünen bir sen varsın ❤ bu arada sende iyi gece gece temizlik yapmayı bıraktın dimi
tarafından
Yok yahu temizlik değil de bulaşık, ütü olayı falan..Bir de bu kış hazırlıkları yordu beni. Turşudur, konservedir, cart curt... Annemlerdeyim şu an. Haliyle isim yok ama bugün paşayı bir türlü uyutamadim. Uyusa uyuyacağım ben de. Ama dediginiz de gibi, kendimi yormayacağım bundan sonra. Bacaklarım çok ağrıyor yaşlı teyzeler gibi. Düşünürüm tabi bu arada. Seviyorum ben seni ❤
0 oy
(357 puan) tarafından
Aynen senin gibi davranırıdm. Noktaaaa! 
(2,411 puan) tarafından
teşekkür edrim canım
0 oy
(294 puan) tarafından
Canım görümcem boşandı bizle kalıyordu hani pentinin incecik taytlari olur ondan giyerdi vallahi bildigin hersey ortada hers eyi bellli oluyordu eşim hep kendi uyardi ama.hic anlamıyordu bazen esim esofmab yoksa ben alıyım derdi haya imandandır kiz kardesim bile olsa senin verecegin tepkiyi verirdi.
(2,411 puan) tarafından
sağol canım aynen öyle ben rahatsiz olurum ki eşimin yanında öyle açık saçık evin içinde birde dışarda olsa neyse evlenince bende onun kocasının yanında öyle giyiniyim de Benim yasadigimi yasasin dicem ama ben rahatız olurum giyemem insan da önce fikir olacak ki Benim^ kıskanç olduğumu biliyo
0 oy
(13,157 puan) tarafından
Kesinlikle haklisin benim kiz kardesim yok erkek kardesim var ona bile surekli duzgun otur diyodum 
(2,411 puan) tarafından
Aynen canım insanda edep olacak terbiye olacak
0 oy
tarafından
Haklısın bigün eşimin yanında bakdım Kızkardeşim kısa don giymiş dedim hemen çıkar onu dedim cikarmadi en sonunda Kırarım bacaklarını senin dedim ne olcak diyo bide neler olmazki ne olursa olsun edepli giyinmeli eniştesinin yanında 
(2,411 puan) tarafından
Aynen canım ya valla Benim gibi düşünenleri görünce çok sevindim bunlar bana çok farklı davrandılar sanki ben suçluymuşum gibi ya
0 oy
(69 puan) tarafından
Benim ailemde bir bu kadar anlayışsiz insanlar ama aile diyoruz canım napalım sabır cekicez aranız acılmasın bosver 
(2,411 puan) tarafından
Aynen canım bende öyleyim hep sabrediyorum ama içimd e duruyor hepsi allah akıl fkir versin bunlara
0 oy
(2,186 puan) tarafından
Kiii ben açık bir insanım. Eşimle veya arkadaşlarımla denize giderken bikini giyen ben. Eniştemler olduğu zaman denize giderken bile edepli giyinirim. Özellikle ablamlara kalmaya gittiğim de ablamlar şort verir giy diye yok ayıp olur uzun pijama ver derim. Ablamlar laf etmese bile ben düşünür usturuplu giyinirim. Sonuna kadar haklisin yani .
(2,411 puan) tarafından
sağol canım öyle de oması gerek ama onlara göre ben kötü düşünüyorum
(2,186 puan) tarafından
Amaaan hiç kafana takipta kendini üzme sen diyeceğini demissin gerisi onların saygısızlığı
0 oy
(2,249 puan) tarafından
Sonuna kadar haklisin cankm benim
0 oy
(7,429 puan) tarafından
tarafından düzenlendi
Annen galiba kardeşin ile senin aranda ayrımcılık yapıyor ama sonuna kadar haklısın canım 

Annenin taşınmana yardım etmesi gerekirdi.... 

Kardeşin konusundada kesinlikle haklısın giyinme inde bir adabı vardır annenin kardeşini korumasıda bir garip yağni.... 

Sen sıkma canını canım ❤ ❤ 
0 oy
(4,126 puan) tarafından
Her kırıldığın konuda kendimi snn yerine koydum.. 

Bn patlardım.. 

İlgili sorular

5 cevap 320 göst.
19, Mayıs, 2019 Berilnur (1,217 puan) tarafından soruldu

65,526 soru

1,801,676 cevap

5,670 kullanıcı

...