282 göst.
(239 puan) tarafından
tarafından düzenlendi

Gece gece dışarı çıkarsan herşeyi canın çeker.Bunu bitirdik şimdi salata yicem. Hamilelik böyle bir şey herşeyi karıştırıyorsun . :D:D

image

9 Cevaplar

0 oy
(461 puan) tarafından

Oooo afyet olsun cansııı<3

(1,798 puan) tarafından
Azıcık şifeli konuş  sen asiyesin  duz yorum yapma alışık değiliz
(461 puan) tarafından
Uyy öyle diyısun balum: )
(1,798 puan) tarafından
Vay yeminle tam oldu  sen böyle konuş  resim şimdi yerine oturdu
(461 puan) tarafından
He eyu ozamn oldi da bacum:)
(1,798 puan) tarafından
Evet oldu simdi
(239 puan) tarafından
Teşekkür ederim cnmm
(239 puan) tarafından
Teşekkür ederim cnm :)
(461 puan) tarafından
Rica ederim cansııııı❤
(1,798 puan) tarafından
Puanına noldu  7 olmuş
(461 puan) tarafından
Benum niye: )))
(1,798 puan) tarafından
Ikinizin izmi aynı hatlar karıştı bede canim
(461 puan) tarafından
Anladum okey: ()))
0 oy
(313 puan) tarafından
Aşerenler olur kız 
0 oy
(1,798 puan) tarafından
Afiyet bal şeker olsun bebise  annesi 
(239 puan) tarafından
Amin cnm Allah razı olsun
0 oy
(10,239 puan) tarafından

Kız milkshake sonrasi salatamı anaa:ermm:

(239 puan) tarafından
İnan bende şaşırdım birden aklıma düştü. Salatacıyım baya.
(10,239 puan) tarafından
Ne diyim yarasın :)
(640 puan) tarafından
Hamilelikde ne dersen olur canm:DDD
0 oy
(990 puan) tarafından
Yanlış anlama ama aseren olabilir kaldirirsan güzel olur 
0 oy
(3,538 puan) tarafından
Başlığı değiş ki aşeren olmasın
(239 puan) tarafından
Değiştirdim teşekkür ederim uyarın için
0 oy
(3,536 puan) tarafından
Afiyet olsun canım da başlığı girip canı çekecekler için ozellestirsen iyi olur
(239 puan) tarafından
Saol cnm değiştim oldu mu başlık
0 oy
(1,907 puan) tarafından

Immm frappe mi oo bayılırım :P

(239 puan) tarafından
Ice chocolate cnm
(1,907 puan) tarafından
Olsun bayılırım tadı aynı sayılır:D
(1,907 puan) tarafından
Birak beni ala ala bayılmak istiyom
(239 puan) tarafından
Ay cnm hakkını helal et :(
(1,907 puan) tarafından
Kız şaka yapiyom gözünü sevem her zaman içtiğimiz şey helal olsun
0 oy
(4,190 puan) tarafından

Afiyet olsun bol bol ye :D

(239 puan) tarafından
Tatlıyla uyandırdım bebişi sonra da sağlıklı besledim
(4,190 puan) tarafından
Iyi yapmissin ☺

İlgili sorular

12 cevap 579 göst.
17, Haziran, 2019 Yenibiranne (251 puan) tarafından soruldu
19 cevap 463 göst.
20, Mayıs, 2019 misafir tarafından soruldu

55,015 soru

1,536,008 cevap

4,969 kullanıcı

Kategoriler

...