378 göst.
(379 puan) tarafından
Merhaba Kizlar Bende Yeniyim Burda Nasilsiniz Bakalım :))) 
Reklam

11 Cevaplar

+1 oy
(2,184 puan) tarafından

Hoşgeldinn :)

Nerde oturuyosun nerelisin kac yasindasin:dd

(34 puan) tarafından
Ayyyy kıyamam niye öyle küçük
(2,184 puan) tarafından
Kendi istegimle canim
Hatta babami ikna edende bendim :))
Babam biraz sert bir yapiya sahiptir esimle konustugumj anlasaydi ilerde hic vermezdi
Zaten suan hem okula mi gidiyorum hem cocuguma bakiyorum hem evime mutluyum yani cok sukur :))
(34 puan) tarafından
Çok şükür canım sen mutlu ol gerisi önemli degileşin kaç yaşında okuyormu
(2,184 puan) tarafından
24 yasinda oda aciktan son senesini okuyo insallah beraber universiteyede baslicaz :))
Suan bi seyleri beraber yoluna koyuyoruz.
Kismen oglumuzla bizde buyucez. Aslinda bu kadar erken beklemiyoduk ama ilk evlenince insan bazi seyleri farketmiyo yada sonradan anliyo bizimde oyle oldu :))
(34 puan) tarafından
İnşallah ömür boyu mutlu olursunuz birtanemm
Reklam

0 oy
(476 puan) tarafından
Hoş geldin canım 

Bende işten geldim ayaklarım ağrıyo ağrı kesici içtim birazdan da yatıp uyucam inşallah 
(379 puan) tarafından
Hosbuldum canim ne is yapiyorsun
(476 puan) tarafından
Markette şarküteride çalışıyorum canım
(379 puan) tarafından
Allah kolaylik versn canim bende ev hanımıym iki çocuk annesi üçüncuye gebe :)
(476 puan) tarafından
Sağol canım benimde bi oğlum var 9 aylık olucak ❤️❤️
(379 puan) tarafından
Masallah canim benimde kizim 5 yasinda oglum 3 yasinda 5 aylik hamileyim oğlusuma
0 oy
(1,753 puan) tarafından

Aklıma şey geldi şimdi başlarlar sen erkekmisin nerden bilelim ispat et diye falan eyvah Eyvah :)))

(379 puan) tarafından
Ahahah erkek demi var kiz burda :))
(1,753 puan) tarafından
Ara sıra olayyo ama geldiği gibi kaçacak delik arıyolar bizim sayemizde :)))
(379 puan) tarafından
Sapiklarmi ay ne isleri var burda
+1 oy
(3,265 puan) tarafından
Hoşgeldin inşallah pişman olmazsın;)
(379 puan) tarafından
Aaa niyee pisman oluyum :)
(3,265 puan) tarafından
Yaşayınca görürsün  ;D
(379 puan) tarafından
Yok bee sıkıldıkça girer iyi oluyor :D
(2,179 puan) tarafından
+1 ledim hry:)
(3,265 puan) tarafından
Hadi bakalım,
(3,265 puan) tarafından
Dimi ama fatoş
(2,179 puan) tarafından
Ele valla çok doğru yerinde bi yorum
(3,265 puan) tarafından
Sağol kuzum.
0 oy
(2,219 puan) tarafından

İyiyim canım sen nasılsın ve bu platformda en çok dikkatini çeken ne oldu:D

(379 puan) tarafından
Kadınların aile siddeti oldu ne kadar cok mutsuz kadin var :(
(2,219 puan) tarafından
Aynen iyi gozlemlemissin canım malesef öyle bir durum var
(379 puan) tarafından
Aynen çok üzüldüm ya :(
0 oy
(2,553 puan) tarafından

Hosgeldin canim.:angel:  hamdolsun iyiyiz. Sen nasilsin. 

(379 puan) tarafından
Bende iyim canim tesekkurler
(2,553 puan) tarafından
Arkadaslar ifadeni almaya baslamis =))))
(379 puan) tarafından
Aynen alsinlar bakalim :)
0 oy
(3,860 puan) tarafından
Hoşgeldin aramıza 
(379 puan) tarafından
Hosbuldum canim :))
+1 oy
(4,112 puan) tarafından
Yeniysen dikkat et topa tutmasınlar çok severler aksiyonu :)
(379 puan) tarafından
Farketmez problem yok benim icin :)
0 oy
(1,763 puan) tarafından
Seni sorguya ben çekecektim ama çekmişler bile  şaka şaka hoşgeldin canım 
(379 puan) tarafından
Hosbuldum canim tesekkurler :)
0 oy
(1,048 puan) tarafından
Hoşgeldin iyiyim sen :))
(379 puan) tarafından
Iyim bende sagol cnm :)
0 oy
(1,988 puan) tarafından
Hoşgeldin hemşerim aramıza ☺
(379 puan) tarafından
Hosbuldum canim karslimisin neresinden
(1,988 puan) tarafından
Eşim karslı ben ankaralı karsın subatan köyü♥
(379 puan) tarafından
Himm bilmiyorum orayı :D
Reklam

İlgili sorular

10 cevap 385 göst.
15, Ekim, 15 ZeynepAsya'nınAnnesi (338 puan) tarafından soruldu
18 cevap 234 göst.
27, Haziran, 27 Düşes19 (36 puan) tarafından soruldu
14 cevap 299 göst.
10, Ekim, 10 Devranim (401 puan) tarafından soruldu
20 cevap 588 göst.
17, Eylül, 17 ♡♡Burcu♡♡ (229 puan) tarafından soruldu
23 cevap 589 göst.
20, Haziran, 20 KÜBRA KOÇ (1,833 puan) tarafından soruldu
16 cevap 390 göst.
3, Mayıs, 3 misafir tarafından soruldu
Reklam

39,120 soru

379,963 cevap

679,899 yorum

3,960 kullanıcı

Kategoriler

...